Jeg hadde hodepine når jeg kom hjem, tok paracet til middag, la meg nedpå til yngste var klar for senga, sovna mens jeg la henne, ble vekket av mannen, la pinnekjøtt i vann (spleise-julebord i morgen) og la meg...Har alle en fin fredagskveld?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde hodepine når jeg kom hjem, tok paracet til middag, la meg nedpå til yngste var klar for senga, sovna mens jeg la henne, ble vekket av mannen, la pinnekjøtt i vann (spleise-julebord i morgen) og la meg...Har alle en fin fredagskveld?![]()
Til nå har den vært veldig fin, men nå er jeg stup trøtt og har mest av alt lyst til å gå og legge meg, men jeg skal hente mannen på toget kl 00:34Har alle en fin fredagskveld?![]()
Og nå er du våken igjen.Jeg hadde hodepine når jeg kom hjem, tok paracet til middag, la meg nedpå til yngste var klar for senga, sovna mens jeg la henne, ble vekket av mannen, la pinnekjøtt i vann (spleise-julebord i morgen) og la meg...
Det er nå jeg har lagt meg...Og nå er du våken igjen.
Håper hodet ditt er bedre
Jeg hadde hodepine når jeg kom hjem, tok paracet til middag, la meg nedpå til yngste var klar for senga, sovna mens jeg la henne, ble vekket av mannen, la pinnekjøtt i vann (spleise-julebord i morgen) og la meg...
Til nå har den vært veldig fin, men nå er jeg stup trøtt og har mest av alt lyst til å gå og legge meg, men jeg skal hente mannen på toget kl 00:34
Han gjorde det samme for meg når jeg hadde vært på julebord.Åå, slitsomt når det er så sent![]()
Ikke den beste starten nei.Ååh.. ikke en bra start på helga altså.. håper du er bedre i morgen!
Han gjorde det samme for meg når jeg hadde vært på julebord.
Og egentlig koselig at han velger å komme hjem i kveld, og ikke ble igjen i byen og sove lenge uten unger som vekker han.
Hans mor har leilighet i byen hun ikke bruker og vi har nøkkel til
Men når det er sagt, gleder meg IKKE til å kjøre i dette snøværet
Ikke den beste starten nei.
Men nå sier jeg rett og slett god natt
Og satser på at det blir en bedre dag i morgen.
Ja! Formen er mye bedre, ting er litt mer under kontroll til imorgen og jeg fant ut at jeg unnet meg perling i 1,5tHar alle en fin fredagskveld?![]()
håper du har hatt en fin kveld
Mannen kom med et tog 30 minutter tidligere og er hentet nå.Åå ja sånn sett var det jo koselig..
misunner dere snøen.. av alle månedene skulle jeg ønske desember hadde snø...
Ja! Formen er mye bedre, ting er litt mer under kontroll til imorgen og jeg fant ut at jeg unnet meg perling i 1,5thåper du har hatt en fin kveld
![]()
Tja. Så får hun tannfrembrudd i tillegg så var det det som plaget henneHåper natta gikk fint![]()
men det gikk fint På jobb her . Ungene skal til farmor og farfar i ettermlddag og sove over der . Jeg skal bare sove og hente meg innGod morgen
Hvordan ser lørdagen ut?
Her er to av tre unger våkne, og de har fakrisk allerede klart å begynne å krangle. Den var ny
Våre unger skal til mamma og pappa. Vi skal til min bror på "julebord". Vi blir ti stk, fire av oss er søsken/søskenbarn, fire er da våre ektefeller og de to siste er et vennepar av min svigerinne og kusine.På jobb her . Ungene skal til farmor og farfar i ettermlddag og sove over der . Jeg skal bare sove og hente meg inn