Jule- og desemberskravle :)

Har alle en fin fredagskveld? :)
Jeg hadde hodepine når jeg kom hjem, tok paracet til middag, la meg nedpå til yngste var klar for senga, sovna mens jeg la henne, ble vekket av mannen, la pinnekjøtt i vann (spleise-julebord i morgen) og la meg...

Har alle en fin fredagskveld? :)
Til nå har den vært veldig fin, men nå er jeg stup trøtt og har mest av alt lyst til å gå og legge meg, men jeg skal hente mannen på toget kl 00:34

Jeg hadde hodepine når jeg kom hjem, tok paracet til middag, la meg nedpå til yngste var klar for senga, sovna mens jeg la henne, ble vekket av mannen, la pinnekjøtt i vann (spleise-julebord i morgen) og la meg...

Ååh.. ikke en bra start på helga altså.. håper du er bedre i morgen!

Åå, slitsomt når det er så sent :(
Han gjorde det samme for meg når jeg hadde vært på julebord.
Og egentlig koselig at han velger å komme hjem i kveld, og ikke ble igjen i byen og sove lenge uten unger som vekker han.
Hans mor har leilighet i byen hun ikke bruker og vi har nøkkel til

Men når det er sagt, gleder meg IKKE til å kjøre i dette snøværet

Ååh.. ikke en bra start på helga altså.. håper du er bedre i morgen!
Ikke den beste starten nei.

Men nå sier jeg rett og slett god natt

Og satser på at det blir en bedre dag i morgen.

Han gjorde det samme for meg når jeg hadde vært på julebord.
Og egentlig koselig at han velger å komme hjem i kveld, og ikke ble igjen i byen og sove lenge uten unger som vekker han.
Hans mor har leilighet i byen hun ikke bruker og vi har nøkkel til

Men når det er sagt, gleder meg IKKE til å kjøre i dette snøværet

Åå ja sånn sett var det jo koselig..
misunner dere snøen.. av alle månedene skulle jeg ønske desember hadde snø...

Ikke den beste starten nei.

Men nå sier jeg rett og slett god natt

Og satser på at det blir en bedre dag i morgen.

God natt. Håper på en bedre morgendag :)

Åå ja sånn sett var det jo koselig..
misunner dere snøen.. av alle månedene skulle jeg ønske desember hadde snø...
Mannen kom med et tog 30 minutter tidligere og er hentet nå.
Ja snø er fint det, men ikke når man er utrolig trøtt, det har kommet 10 cm snø de 2 siste timene, ikke brøytet og veien opp hit er veldig bratt og svingete

Ja! Formen er mye bedre, ting er litt mer under kontroll til imorgen og jeg fant ut at jeg unnet meg perling i 1,5t :hilarious: håper du har hatt en fin kveld:happy:

Så godt å høre :D
Vi øvde på legging i egen seng i går, så kvelden var ikke sånn helt super, men selvvalgt da :P

God morgen

Hvordan ser lørdagen ut?

Her er to av tre unger våkne, og de har fakrisk allerede klart å begynne å krangle. Den var ny

Det gikk nå heldigvis over like fort som det begynte og de ble gode venner

Men lillemor hadde bestemt at jeg skulle stelle henne. Ikke storesøsken. Så sånn ble det.

Og nå er vaskemaskina igang og jeg er klar for å krabbe til sengs igjen.

God morgen. Igår klaget jeg over lite eksisterende symptomer. Idag var kvalmen så ille at jeg kun klarte to-tre biter av frokost og måtte spise før frøkna fikk noe. :p #godmorgenalle:D

God morgen

Hvordan ser lørdagen ut?

Her er to av tre unger våkne, og de har fakrisk allerede klart å begynne å krangle. Den var ny
På jobb her . Ungene skal til farmor og farfar i ettermlddag og sove over der . Jeg skal bare sove og hente meg inn

Mannen var forøvrig hjemme halv 4 i natt:eek::p og er alene med ungene nå . Jaja det er hans egen feil :p

På jobb her . Ungene skal til farmor og farfar i ettermlddag og sove over der . Jeg skal bare sove og hente meg inn
Våre unger skal til mamma og pappa. Vi skal til min bror på "julebord". Vi blir ti stk, fire av oss er søsken/søskenbarn, fire er da våre ektefeller og de to siste er et vennepar av min svigerinne og kusine.

Back
Topp