Jule- og desemberskravle :)

Prøver å strikke. Men hodet funker ikke idag

Feber hos meg og samboer. Forskjellen: han sov lenge (til 09), og plantet seg i sofaen med frokost. Jeg stelte begge ungene, ga dem frokost, kjørte frøkna i bhg. Forventet at minsten var gjort ren etter frokost når jeg kom hjem, men neida. Så da var det å vaske han, stol og gulv.
Samboer gikk på kurs en times tid, jeg sov mens minsten sov. Har ordnet nesten alt mens samboer har slappet av, for jeg skulle visst bare kjent hvor syk han er.. Arg!
Ugh!!:wtf::yuck: Så kjeeedelig!

Pustepause.

Har hentet barn.
Fått unna lekser og gitt middag.
Levert på håndball
Levert i kirka for kulturskolens julekonsert
Hentet etter håndball. Innser at "ca en time" definitivt ikke var en time men heldigvis fikk hun leke med ei i klassen i skoleplana til jeg kom.

Nå hjemme og gir jentene mat, om en halvtimes tid drar vi for å høre konsert. Og regner med å være hjemme ca 22
Guri, for en travel dag!:P hold ut!

Guri, for en travel dag!:p hold ut!
I seng

Med lillemor som sovnet på et blunk, men jeg vil egebrlig bare sove selv også. Men er så sulten.. Og eldstemann sover ikke

her er det ca. 2 grader. Venter bare mer og mer på det skal komme snø, men ser ikke lyst ut for dette ennå i tilfelle :nailbiting:
Syns for det att 2 grader ikke er kjempe kaldt, men er heller ikke lunkent :inpain: også sur vind noen ganger er ikke bedre,
Blir jo nesten kaldere av vinden enn gradene.
Var åtte minus da vi dro i ag..

God morgen

Trøtt gjeng som var sent i seng så vi lar dem sove så lenge de kan, for likevel å akkurat rekke å bli levert på skolen til den starter. Og lillemor har frikort på å sove så lenge hun vil i bhg i dag, vanligvis vekker de henne etter en time.

Ja. Gammel mann som ikke sier noe og ikke så flink til å lytte kan man si. Han var bedre i fjor, så veit ikke hva som har skjedd. Men jeg bytter :
P før jeg ender med enda mer tannlegeangst
Tannlegeangst er ikke noe ålreit, så da er det viktig å ha en tannlege man er fornøyd med. Og som lytter.

Back
Topp