Jule- og desemberskravle :)

Ja, varierer litt. I hovedsak 2 uker, innimellom blir det 3 uker
Hmm sikkert enda tyngre med den alderen dere har. Jeg har sagt litt på tull og litt på alvor at om det blir ett barn til må han bytte jobb :p

Det er lenge, ja! Hvor gamle er dine? De har veldig ulike behov, og eldste er sjalu og frustrert fordi hun er så liten enda osv. Lykken var stor i dag da jeg kom på at hun kunne trilles innendørs og han var den som trillet henne i søvn :hilarious: På med tv, og eldste og jeg i sofaen :happy:

Tenker også at det hadde vært svært utfordrende å være så mye alene med tre små unger. Alt går, men allikevel er det jo slitsomt nok med to.

Er det kaldt hos dere ?!

Det er lenge, ja! Hvor gamle er dine? De har veldig ulike behov, og eldste er sjalu og frustrert fordi hun er så liten enda osv. Lykken var stor i dag da jeg kom på at hun kunne trilles innendørs og han var den som trillet henne i søvn :hilarious: På med tv, og eldste og jeg i sofaen :happy:

Tenker også at det hadde vært svært utfordrende å være så mye alene med tre små unger. Alt går, men allikevel er det jo slitsomt nok med to.

Her er eldste 8 og yngste 5 mnd.. Så veldig forskjellige behov her også, men eldste forstår jo alt da. Men da når lille er b menneske som vil være oppe til 02 på natta og sove til 11 på formiddagen, men jeg må opp klokka 07 med hun som skal på skole blir det lite søvn :P
Også skal eldste kjøres og hentes på aktiviteter og bursdager og allverdens og lillebror må bare henge med, selv om det er midt i sovetid osv...

Sjekket lønnsslippen for desember . Det var veldig gledelig :D:D

Feber hos meg og samboer. Forskjellen: han sov lenge (til 09), og plantet seg i sofaen med frokost. Jeg stelte begge ungene, ga dem frokost, kjørte frøkna i bhg. Forventet at minsten var gjort ren etter frokost når jeg kom hjem, men neida. Så da var det å vaske han, stol og gulv.
Samboer gikk på kurs en times tid, jeg sov mens minsten sov. Har ordnet nesten alt mens samboer har slappet av, for jeg skulle visst bare kjent hvor syk han er.. Arg!

her er det ca. 2 grader. Venter bare mer og mer på det skal komme snø, men ser ikke lyst ut for dette ennå i tilfelle :nailbiting:
Syns for det att 2 grader ikke er kjempe kaldt, men er heller ikke lunkent :inpain: også sur vind noen ganger er ikke bedre,
Blir jo nesten kaldere av vinden enn gradene.

Back
Topp