Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Den er liksom her. Juletida liksom.Julen er her ikke.
Men desember er her, og adventstiden er her.
Og jeg skal snart legge meg.
AdventstidenJoda. Den er liksom her. Juletida liksom.
Husker aldri helt hva advent er for noe for å være ærlig. Men ja, forberedelsestid.Adventstiden
Altså førjulstiden. Ventetiden.
Jeg liker advent. Jeg liker forberedelser, forventning og glede. Førjulskos er magisk.
Hørtes koselig ut, men husker ikke fra ifjor dessverre.Skal jeg kjøre julestemningskalenderen i år også tro? Det ble mindre og mindre interesse for den så vet ikke om det er vits?
Julestemningskalenderen er altså en litt motvekt til de mange "svar på et spørsmål og vinn en premie" adventskalenderenene på nett, og er en tråd hver dag med et tema som alle oppfordres til å skrive sine tanker om. Dele en kakeoppskift, en godterioppskrift, et juleminne, tradisjoner, tanker om ulike tema.
Litt å passe på å legge den ut hver dag og ikke så sent på dag.
Men interessen var større første året enn andre og fallende fra dag til dag i fjor, så jeg vet ikke?
Advent er tiden før jul. Advent er ventetiden før jul. Forberedelestiden. Ventetiden.Husker aldri helt hva advent er for noe for å være ærlig. Men ja, forberedelsestid.
Jeg ville blitt medSkal jeg kjøre julestemningskalenderen i år også tro? Det ble mindre og mindre interesse for den så vet ikke om det er vits?
Julestemningskalenderen er altså en litt motvekt til de mange "svar på et spørsmål og vinn en premie" adventskalenderenene på nett, og er en tråd hver dag med et tema som alle oppfordres til å skrive sine tanker om. Dele en kakeoppskift, en godterioppskrift, et juleminne, tradisjoner, tanker om ulike tema.
Litt å passe på å legge den ut hver dag og ikke så sent på dag.
Men interessen var større første året enn andre og fallende fra dag til dag i fjor, så jeg vet ikke?
Desember allerede, jeg er ekstremt lite forberedtJuletiden er her folkens
Skravl ivei!
(redigerte julen er her til juletiden er her)
Håper du sov godtJulen er her ikke.
Men desember er her, og adventstiden er her.
Og jeg skal snart legge meg.
God morgenGod morgen, det er 1. Desember.
Begge jentene våknet tidlig, uvanlig tidlig for den eldste av dem, hun sover vanligvis et par timer til. Men da får de stå opp sammen da, så kan vi ligge litt til
Her har det vært kaldt noen dager alleredeDet er desember, og kulda har begynt å komme her i sør (-5). Nå skal det snart åpnes kalenderpakke
*grøss*Her har det vært kaldt noen dager allerede
minus 13 i går
Bare minus 8,8 i dag
Lite forberedt her ogsåDesember allerede, jeg er ekstremt lite forberedt
Ja, grøss*grøss*