Mini sovnet kl 1.. Sov til 7å så videre til 10
helt topp
![]()
Gir du en flaske før leggetid eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mini sovnet kl 1.. Sov til 7å så videre til 10
helt topp
![]()
Jeg gav en flaske i går i halv 9 tiden. Så ammet jeg etter detGir du en flaske før leggetid eller?
Jeg gav en flaske i går i halv 9 tiden. Så ammet jeg etter det![]()
Nå har jo vi heldigvis en baby som pleier å sove natta gjennom! Å får mat når pappaen drar på jobb i seks tiden for å bli ammet!Fy så uforskammet, med mindre man har en baby som aldri gjør noe som helst ut av seg så er det jo faktisk pappaene som har fri fra babyen 8t hver daghusker foreldrene mine sa at de hadde fri når de jobbet. Det er noe med forandringen og få litt fri fra hylingen, fedrene slipper unna på så mange områder. Er dog godt å lese at det fineste knippe vettuge mannfolk her inne og da
![]()
JaHerlig da![]()
Jamen han er like sein å legge seg til på kveldene
lys våken enda selv etter flaske
men han er hvertfall mer fornøyd nå enn hva han har vert før
![]()
Ja jeg tenker å detViktigst detdøgnrytmen kommer vel...
Ja jeg tenker å detå blir ikke så sliten av å ha en fornøyd baby som en som bare gråter
![]()
Han sover endaHelt sant! Sov like lenge i natt da?
Han sover endasovnet halv 1. Våknet første gang 5. Så fikk han mat igjen kl 9
![]()
Har dere hatt en fin natt?![]()
Det er deilig daNå har jo vi heldigvis en baby som pleier å sove natta gjennom! Å får mat når pappaen drar på jobb i seks tiden for å bli ammet!litt heldig med den! Men hender han våkner en gang ekstra om nettene og da hender det at han trenger bleie! Da har jeg spurt pappaen men får et nei i søvne med da er jeg jo allerede våken! Men tro meg blir deg er problem at mini blir mer krevende om nettene får han bare finne seg i å stå opp
![]()
Det var fint på pupp daSovet rundt midnatt, mat 3.30, så sovna vi på sofan, så ble det mye magestyr, sovna i 7 tiden og sov til 9... Da kom storesøster og ville ha selskap
Men fikk bare pupp i går kveld, sovna så godt før vi fikk ordna flaske.