Julaften - babynatt...

Fy så uforskammet, med mindre man har en baby som aldri gjør noe som helst ut av seg så er det jo faktisk pappaene som har fri fra babyen 8t hver dag :p husker foreldrene mine sa at de hadde fri når de jobbet. Det er noe med forandringen og få litt fri fra hylingen, fedrene slipper unna på så mange områder. Er dog godt å lese at det fineste knippe vettuge mannfolk her inne og da :hilarious:
Nå har jo vi heldigvis en baby som pleier å sove natta gjennom! Å får mat når pappaen drar på jobb i seks tiden for å bli ammet! :) litt heldig med den! Men hender han våkner en gang ekstra om nettene og da hender det at han trenger bleie! Da har jeg spurt pappaen men får et nei i søvne med da er jeg jo allerede våken! Men tro meg blir deg er problem at mini blir mer krevende om nettene får han bare finne seg i å stå opp ;)

Han sover enda :p sovnet halv 1. Våknet første gang 5. Så fikk han mat igjen kl 9 :p

Har dere hatt en fin natt? :)

Sovet rundt midnatt, mat 3.30, så sovna vi på sofan, så ble det mye magestyr, sovna i 7 tiden og sov til 9... Da kom storesøster og ville ha selskap :-)

Men fikk bare pupp i går kveld, sovna så godt før vi fikk ordna flaske.

Nå har jo vi heldigvis en baby som pleier å sove natta gjennom! Å får mat når pappaen drar på jobb i seks tiden for å bli ammet! :) litt heldig med den! Men hender han våkner en gang ekstra om nettene og da hender det at han trenger bleie! Da har jeg spurt pappaen men får et nei i søvne med da er jeg jo allerede våken! Men tro meg blir deg er problem at mini blir mer krevende om nettene får han bare finne seg i å stå opp ;)
Det er deilig da :) får håpe dere slipper unna da ;)

Back
Topp