Julaften - babynatt...

Synes han kunne tilbydd seg å skifte bleie og bysse litt innimellom men... Å da tenker jeg ikke bare på nattestid... Jeg ammer da, men synes absolutt mannen kan ta i ett tak for det.
Absolutt, du kunne pumpet deg og så kunne han avlastet.. Du får stramme ham opp, jeg hadde klikket :p

Samme som hver natt, mich:D
Men det er jo det enkeleste når man ammer:)
Så forventer ikke noe annet.
Mannen tar guttungen om han evt. våkner og står tidlig opp med han:)
Ja, om babyen våkner og sovner på brystet er jo det greit :) !

Mhm, ikke sant. er stortsett det som skjer her. Så har det i grunn enkelt:)
Ja, ikke så verst her heller, det verste er hvis vi har "gjort noe feil" og hun har vondt i magen :o men det er ofte på dagtid/kveld.

Absolutt, du kunne pumpet deg og så kunne han avlastet.. Du får stramme ham opp, jeg hadde klikket :p

Vært inne på tanken å pumpe... Men kommer aldri så langt...

Og at han ikke har fått så ørene flagrer er egentlig rart.. Tror jeg har født på meg tålmodighet / blitt litt soft... Men, det har boblet godt innimellom gitt..

Jeg tar han hver natt.:) må nesten det for mannen takler bare ikke å være våken om natten. Blir bare uro i hele huset. Han overtar ofte på tidlig morgen da.:)

Her er d amming og mors jobb. Akkurat julaften drar jeg, mini og mamma hjem fra svigerinne mens mann og de to andre overnatter. Da kan vi dra oss litt om morgenen 25., i alle fall. Deilig å sove i egen seng i den grad man får gjort det. :)

Jeg ammer så det føles veldig naturlig at jeg tar han på natta. Det er stort sett puppen som hjelper da. Om det må skifting av bleie til så er jeg helt sikker på at mannen tar det. Han er suveren! Tilbyr seg alltid å hente vann e.l til meg om han våkner dersom mini styrer og kaver på natta, selv om han skal på jobb. Og så er han veldig flink til å ta seg av lille på kvelden så jeg får avlastning. Så jeg føler absolutt at ansvarsfordelinga her i huset er som den bør være. Mannen min er utrolig flink og omsorgsfull, og det er helt naturlig at vi begge bidrar like mye - der vi kan.

Jeg tar meg av baby som jeg pleier. Kun amming som skal til ila natten, sover ellers helt greit. Mannen må opp med toåringen om morgenen, evt besteforeldre da. Er jo godt for han å kunne sove ut litt og - står jo opp på jobb hver dag...:p

Synes det er mange flinke pappaer der ute jeg! Så hjelper til, da særlig med de litt eldre barna! Han kjipe min våkner ikke engang når mini skriker, of viss jeg vekker han for å høre om han kan ta en bleie får jeg beskjed om at han jobber han og jeg går hjemme! - den kommer så tilbake og biter deg i rumpa kjære når du har permisjon!! ;)
Men så er det lite jobb med mini om natta oppe Max en gang, så skal ikke klage!

Jeg ammer så det føles veldig naturlig at jeg tar han på natta. Det er stort sett puppen som hjelper da. Om det må skifting av bleie til så er jeg helt sikker på at mannen tar det. Han er suveren! Tilbyr seg alltid å hente vann e.l til meg om han våkner dersom mini styrer og kaver på natta, selv om han skal på jobb. Og så er han veldig flink til å ta seg av lille på kvelden så jeg får avlastning. Så jeg føler absolutt at ansvarsfordelinga her i huset er som den bør være. Mannen min er utrolig flink og omsorgsfull, og det er helt naturlig at vi begge bidrar like mye - der vi kan.
Sånn det bør være :D

Synes det er mange flinke pappaer der ute jeg! Så hjelper til, da særlig med de litt eldre barna! Han kjipe min våkner ikke engang når mini skriker, of viss jeg vekker han for å høre om han kan ta en bleie får jeg beskjed om at han jobber han og jeg går hjemme! - den kommer så tilbake og biter deg i rumpa kjære når du har permisjon!! ;)
Men så er det lite jobb med mini om natta oppe Max en gang, så skal ikke klage!
Fy så uforskammet, med mindre man har en baby som aldri gjør noe som helst ut av seg så er det jo faktisk pappaene som har fri fra babyen 8t hver dag :p husker foreldrene mine sa at de hadde fri når de jobbet. Det er noe med forandringen og få litt fri fra hylingen, fedrene slipper unna på så mange områder. Er dog godt å lese at det fineste knippe vettuge mannfolk her inne og da :hilarious:

Back
Topp