Julaften - babynatt...

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Dere som har babyer som våkner om natten.. Hvordan gjør dere det natt til 25/12? Altså på julaften. Her har vi avtalt at mannen tar babyen, men vi sover sammen. Skal overnatte borte. Jeg tar henne natt til julaften :)

Har enda til gode at han tar henne på natten gitt.. Regner ikke med han slår til på julaften heller..

Har vel ikke tenkt så mye på det, egentlig. Stort sett er vi våkne begge to når lille styrer på :P

Vanskelig å konkurrere med puppen, og når han våkner er det sjelden(aldri)byssing som hjelper he he. Ergo er det lite vits at far tar nattskiftet om dagen:-)

Hun våkner bare en gang og to om natten for litt mat før hun sovner igjen. Jeg våkner uansett før sambo for han er helt i koma så blander likegreit flaska selv :p har vann og pulver i vinduskarmen der senga står inntil så det er fort gjort. sambo blir et troll uten søvn så foretrekker å la han sove :p

Julaften blir ikke annerledes enn noen andre dager for vår del tror jeg.

Vanskelig å konkurrere med puppen, og når han våkner er det sjelden(aldri)byssing som hjelper he he. Ergo er det lite vits at far tar nattskiftet om dagen:)
Nei, da er det jo ikke så mye en kan velge mellom hehe :p sovner på puppen da?

Hun våkner bare en gang og to om natten for litt mat før hun sovner igjen. Jeg våkner uansett før sambo for han er helt i koma så blander likegreit flaska selv :p har vann og pulver i vinduskarmen der senga står inntil så det er fort gjort. sambo blir et troll uten søvn så foretrekker å la han sove :p
Oh, luksus :D her våkner hun ikke så mye heller, maks 3 ganger.

Samme som hver natt, mich:D
Men det er jo det enkeleste når man ammer:)
Så forventer ikke noe annet.
Mannen tar guttungen om han evt. våkner og står tidlig opp med han:)

Back
Topp