Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne.Har enda til gode at han tar henne på natten gitt.. Regner ikke med han slår til på julaften heller..
Jeg tar han vær nattsambo står opp med de to andre
![]()
Legger dere like tidlig?Julaften blir ikke annerledes enn noen andre dager for vår del tror jeg.
Så utrolig urettferdig. Med mindre man ammer daJeg tar han vær nattsambo står opp med de to andre
![]()
Så utrolig urettferdig. Med mindre man ammer daJeg tar han vær nattsambo står opp med de to andre
![]()
Det er for dårligHar enda til gode at han tar henne på natten gitt.. Regner ikke med han slår til på julaften heller..
Nei, da er det jo ikke så mye en kan velge mellom heheVanskelig å konkurrere med puppen, og når han våkner er det sjelden(aldri)byssing som hjelper he he. Ergo er det lite vits at far tar nattskiftet om dagen![]()
Oh, luksusHun våkner bare en gang og to om natten for litt mat før hun sovner igjen. Jeg våkner uansett før sambo for han er helt i koma så blander likegreit flaska selvhar vann og pulver i vinduskarmen der senga står inntil så det er fort gjort. sambo blir et troll uten søvn så foretrekker å la han sove
![]()
Har enda til gode at han tar henne på natten gitt.. Regner ikke med han slår til på julaften heller..
Det er for dårlig![]()
Det samme her. Han kan slå til skikkelig på dagtid på julaften da.