JUL! Jeg elsker jul!

Men nå skaper du din egen familie, så nå kan du lage julen akurat som du vil :) Nå er det du som skal skape minner og tradisjoner for din/dine barn :rendeer Det syns jeg er fint å tenke på, nesten så en begynner med blanke ark :)
Ja, det er sant. Har mange tradisjoner med eldstemann allerede, og han syns julen er en veldig fin tid, så noe riktig må jeg ha gjort :)
Vi gir også mat og pakke til de som ikke har vært år, og det syns han er veldig stas :)
 
Her holder jeg på og pakke inn gavene til pakkekalenderene til barna. Vi har nettopp kjøpt oss hus så vi får ta over starten på desember så det blir mye styr med flytting for jeg SKAL inn før jul ;) vil jo ikke pynte der jeg bor nå så må jeg ned med alt 1.juledag fordi vi skal flytte :) så blir en litt annerledes desember enn vanlig til oss :)
 
etter at jeg fikk barn så har jeg laga jul, for dem og for meg selv, har ille dårlig erfaring med jula og familiegreier, så det har vært en vond tid.
men nå koser vi oss, laga egne tradisjoner ☺
er med faren min julafta, og så litt venner i romjula, blir tomt i år når pappa i huset er på havet..
 
Gleder meg kjempemye til Jul :) neste uke skal eg sende mannen opp på loftet for å hente julepynten og kakeboksene :D
 
Fikk snap av ei venninne som tok bilde av juleavdelinga på IKEA, og det så jo så fint ut - så i dag skal jeg dit!! :greet008
 
Jeg gleder meg vanligvis til jul, men det er ikke alltid jeg har greid å komme i julestemning. Men i år merker jeg at jeg gleder meg allerede. Har både hørt på julemusikk og spist pepperkaker, og tenker at jeg egentlig bør "spare" litt på julestemningen til nærmere jul. Har også planer om å kjøpe alle gaver før desember for én gangs skyld, og faktisk gjøre det. Da kan jeg bruke desember på hyggeligere ting enn å stresse rundt på folksomme kjøpesentere. Hater shopping fra før av, så desembershopping er ikke akkurat noe bedre. :)
 
Veldig koselig med jul :) Jeg har allerede startet med julebrusen, bakt litt julekaker og kjøpt endel gaver :)
 
Starta jula sist mandag, da jeg og frøkna lagde kakemenn og pepperkakee. Og hørte på julemusikk! Jeg bakte ny batch igår, og imorgen baker jeg julecupcakes. Vi skal ha nissefest på låven imorgen med julegrøt, julekaker, julemusikk, nøtter, klementiner, gløgg og barna får gå amok i høyet. Så har han laga til med julelys og en brønn plassert over et hull, der barna kan sveive bøtta ned i etasjen under, hvor noen legger hver sin godteripakke oppi til dem :D det blir så moro! Neste søndag skal vi på pepperkakehuspynting hos svigers, og på mandagen på julefest i kongeparken som svigerfar har invitert hele familien på. Elsker jul!!!
 
Hååååper formen min er bedre til helga! Eneste grunn til at vi ikke har jul i stua er fordi jeg ligger som en zombie på sofaen! Men i helga SKAL det opp! :santa
 
Ååå jul! ♡ Jeg har ikke fått pyntet noe pga formen men imorgen skal det bli jul !
 
Det gikk akkurat opp for meg at hvis alt går bra, så kommer jeg til å ha en baby neste jul, og da kan jeg lage jul hjemme hos meg selv, med akkurat de tingene jeg selv synes er viktig <3 Gleder meg til å lage jul for min egen lille familie :D
 
Back
Topp