JUL! Jeg elsker jul!

Mozzarella

Elsker forumet
Ah, jeg har lyst å begynne med julemusikk og pynting. Og jeg vet de aller fleste vil syns at det er for tidlig, men førjulstiden er så HERLIG!! :D Skal begynne å planlegge kalender til frøkna snart, også gleder jeg meg til å finne frem julelista mi på Spotify. Og 5 desember begynner håndballen! Nei for en TID vi går i møte dere :D

Er det andre her som er like gira? ;)
 
Gleder meg til clementiner, julebrus og håndball :)

Når det går i gang så regner jeg med julestemningen er på plass! Synes høsten har gått så fort i år, nesten så hodet ikke henger med på at vi nærmer oss halvveis i november :p
 
Ah, jeg har lyst å begynne med julemusikk og pynting. Og jeg vet de aller fleste vil syns at det er for tidlig, men førjulstiden er så HERLIG!! :D Skal begynne å planlegge kalender til frøkna snart, også gleder jeg meg til å finne frem julelista mi på Spotify. Og 5 desember begynner håndballen! Nei for en TID vi går i møte dere :D

Er det andre her som er like gira? ;)

Whoho!! :D ja her er det en som elsker julen og gjerne starter før de fleste! :p starter riktignok ikke med pynting før normalt, men det går i julemusikk og kanskje en julebrus eller to litt før :D hehe..
Men vi er snart i midten av nov, det er vel ikke verdens undergang å spille litt julemusikk nå? (Leer) :p hehe.
 
Jeg også elsker Jul :)
 
Jeg sitter å hører på julecden til kurt nilsen <3 Jeg gleder meg til å finne fram julepynten og gjøre huset juleklart! Elsker julen og tiden vi kommer inn :)
Ser fram til å henge opp julekalendern til mini, spent på hvordan han reagerer :) Hadde det vært opp til meg, hadde huset vært julepyntet nå :p
 
Hehe, jeg er helt lik! Førjulstiden er unik! Og den går ALLTLD så fort. Men damer, er ikke det fint i år da? For da går det også fort til vi passerer 12 uker (håper jeg da:D)

Jeg begynte med julemusikken 1.november. Hvert år :) Samboeren min og jeg har vår første jul i ny leilighet, og da har vi bestemt oss for å pynte 1.desember! Litt ivrig, men det er lov ;) ...og selvfølgelig håndballen!
 
Haha hater jul :/
 
Ah, herlig :D Da tenker jeg at jeg går i gang med julemusikken veldig snart, julepynten kommer nok opp før 1 desember her i huset ;) Men kan prøve å holde meg til siste helga i november! Klementiner har vi spist en stund nå.

At jeg bikker 12 uker 20 desember passer helt perfekt! Nygravid, jul og god stemning :)
 
Har spillt julemusikk i en uke nå mens jeg har pakket julegaver :santa er over halveis med julegavene :hello2
Spist pepperkaker og ribbe i går :thumright
ELSKER JULA
 
Jeg også elsker jula og forventningene i ventetiden, men det er ennå litt tidlig for min del! :p I år gruer jeg meg, fordi jeg skal jobbe seinvakt på julaften og får ikke feiret den med snuppa og mannen :(
 
Åh! NÅ SPILLES DET JULEMUSIKK HER! :santa

Så kjedelig det må være å jobbe på kvelden på julaften! Medfølelse :Heartred
 
Jeg også elsker jula og forventningene i ventetiden, men det er ennå litt tidlig for min del! :p I år gruer jeg meg, fordi jeg skal jobbe seinvakt på julaften og får ikke feiret den med snuppa og mannen :(

Samme her, første julekveld på jobb :(
Kjenner jeg gruer meg litt men blir vel koselig å feire med de gammle :) heldigvis kommer familien min til oss, så kommer hjem til julelys og åpning av julegaver :) skal også fortelle familien hemmeligheten den kvelden så gleder meg ❤️ blir nok ikke pynting før 1 des :) har kjøpt inn andventslys og servietter så er klar :)
 
Jeg elsker jula <3 Den beste høytiden <3 Gleder meg, ikke fult så mye til julevasken, men den er tatt- wohoo, nisser i hvert hjørne, julestemning, julemusikk, julekos og alt(!) som har med jula å gjøre <3
 
Julen er den beste høytiden! Var ferdig med alle julegavene i oktober..!!:p Og har spilt julemusikk lenge nå+ sett julefilmer:) Gleder meg til julelys over alt, stjerner i vinduene, julemusikk i butikkene, håndball og julekalender på tv..lukten av julebakst...
 
Jul! Jeg elsker jul!

Jeg lager en julecd hvert år, og årets cd nærmer seg klar. En 6pk. med Hamars & Lillehammers julebrus skal kjøpes inn til 1.søndag i advent, og jeg gleder meg såååå masse til å begynne å pynte til jul. Må kjøpe ny julepynt i år da, siden all pynten min er på lager og jeg ikke får tak i den før på nyåret, men da har jeg en unnskyldning for å kjøpe masse ny julepynt :D
 
Har et greit forhold til jula,ikke for ivrig og ikke for sløv :p
Har bare noen julegaver igjen, og gleder meg til å bli ferdig og generelt at desember stresset blir ferdig :p
 
Jeg er like gira. Elsker jula . Ferdig med pakkekalender til datra mi . Halvveis i julegave kjøpingen og venter bare på at snøen skal komme og at jeg kan begynne å spille julemusikk :)
 
Back
Topp