Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yay noen spesiell grunn til at du får tidlig ultralyd? Eller får alle det nå?Jeg jubler fordi jeg fikk 3+ igår på digital test, og at legen skulle sendte henvisning til tidlig ultralyd
Jeg hadde utskraping i mai, og har ikke hatt mensen siden, så man har ingen ting å gå etter i forhold til hvor langt jeg er på veiYay noen spesiell grunn til at du får tidlig ultralyd? Eller får alle det nå?
Da er det vel hvertfall 3 uker siden unnfangelse, så 5+ er du vel da?Jubler for første gang (bittelitt) ikveld - fordi jeg egentlig har regnet meg frem til 4+6, men noe har sagt meg at jeg er lenger på vei. Noe jeg kanskje (?) fikk bekreftet idag når jeg fikk 3+ på CB... og det etter et glass Pepsi Max på kveldsurin... Da må jeg jo være lenger på vei...?!
Jubler for første gang (bittelitt) ikveld - fordi jeg egentlig har regnet meg frem til 4+6, men noe har sagt meg at jeg er lenger på vei. Noe jeg kanskje (?) fikk bekreftet idag når jeg fikk 3+ på CB... og det etter et glass Pepsi Max på kveldsurin... Da må jeg jo være lenger på vei...?!
Ikke meningen å rain on your parade, men det trenger ikke bety så veldig mye. HCG produksjon er veldig individuelt Jeg har fått 3+ når jeg har vært 4+0. Det var ikke tvillinger. Ta det med en klype salt bare. Helt vanlig å få 3+ når man er 4+6