Jubletråden

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
En tråd for å skrive ned ting vi er glad for og jubler for, om det er relatert til graviditet eller ikke. :)
 
Jeg jubler fordi jeg er 4+1 og kommer forbi IKM :)
 
Jeg jubler forsiktig fordi jeg gikk 2-3 på ukes indikatoren ❤️
 
I dag jubler jeg for å ha kommet til 5+0.
 
Jeg jubler fordi jeg fikk 3+ igår på digital test, og at legen skulle sendte henvisning til tidlig ultralyd :smiley-bounce016
 
4B298320-49D5-4B5E-B4FB-9AC7496F732D.jpeg Jubler for 3+ på CB test:angelic::smug::p
 
Jubler for positiv cb digitaltest i dag! :D
 
Jubler for første gang (bittelitt) ikveld - fordi jeg egentlig har regnet meg frem til 4+6, men noe har sagt meg at jeg er lenger på vei. Noe jeg kanskje (?) fikk bekreftet idag når jeg fikk 3+ på CB... og det etter et glass Pepsi Max på kveldsurin... Da må jeg jo være lenger på vei...?!
 

Vedlegg

  • B92233E0-84D8-4727-9CED-C987E399A661.jpeg
    B92233E0-84D8-4727-9CED-C987E399A661.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 39
Jubler for første gang (bittelitt) ikveld - fordi jeg egentlig har regnet meg frem til 4+6, men noe har sagt meg at jeg er lenger på vei. Noe jeg kanskje (?) fikk bekreftet idag når jeg fikk 3+ på CB... og det etter et glass Pepsi Max på kveldsurin... Da må jeg jo være lenger på vei...?!
Da er det vel hvertfall 3 uker siden unnfangelse, så 5+ er du vel da? :angelic:
 
De to første dagene av barnehagetilvenning for kommende storesøster har gått som en drøm! :) Gleder meg til en ny dag med henne i barnehagen i morgen :D
 
Endelig 3+ på cb digital på morgenkvisten :happy: skal være 6+1 i dag, men kan jo være jeg er litt mindre. Det vil tiden vise, men jeg fikk nå hvrtfall 3 +, så det må jeg glede meg over.
 
Jubler visst litt igjen jeg. Gynekologen ringte nettopp, ble sendt henvisning i går, og jeg får time i morgen allerde. håper på på å få god oppfølging og roing av litt nerver..
 
Jubler for første gang (bittelitt) ikveld - fordi jeg egentlig har regnet meg frem til 4+6, men noe har sagt meg at jeg er lenger på vei. Noe jeg kanskje (?) fikk bekreftet idag når jeg fikk 3+ på CB... og det etter et glass Pepsi Max på kveldsurin... Da må jeg jo være lenger på vei...?!

Ikke meningen å rain on your parade, men det trenger ikke bety så veldig mye. HCG produksjon er veldig individuelt :) Jeg har fått 3+ når jeg har vært 4+0. Det var ikke tvillinger. Ta det med en klype salt bare. Helt vanlig å få 3+ når man er 4+6 :)
 
Jubler fordi jeg har fått resultat på hcg prøve som endelig roer nervene mine og at jeg kan offisielt slutte å teste. :)
 
Ikke meningen å rain on your parade, men det trenger ikke bety så veldig mye. HCG produksjon er veldig individuelt :) Jeg har fått 3+ når jeg har vært 4+0. Det var ikke tvillinger. Ta det med en klype salt bare. Helt vanlig å få 3+ når man er 4+6 :)

Er flere grunner til at jeg har tenkt jeg er lenger på vei, og for å være ærlig så did you rain a bit on my parade.. :( Disse 12 ukene er sjukt vanskelige for meg (og mange andre) og denne tråden er til for å juble over de få gledene man har i denne ventetiden. Faktisk husker jeg at jeg tenkte når jeg så denne tråden at jeg ikke tør å juble for noenting før jeg er sikker. Jeg har for mye bagasje som sier noe som helst om at jeg er trygg, at dette er noe å juble for. Meeen jeg jublet når jeg fikk 3+, fordi det for meg betydde en, to kanskje tre dager kortere å grue seg og ikke vite.... Så ikke for å være kjip, eller starte en diskusjon... Og jeg forstår du skrev det for å opplyse andre som leser denne tråden senere, sikkert.... Men jeg trengte den ikke - jeg trengte det lille lyspunktet...

(også setter jeg punktum her - fordi jeg ikke har som mål å starte en krangel - men bare fortelle at vi må hjelpe hverandre å se lys + Partly hormonell, så beklager om dette kom frem feil El.)...
 
Back
Topp