Jubletråd ❤️

Jubler for et bankende hjerte på ultralyd i dag! Det så ut som jeg var gravid med en finger :laughing002 Men endelig kan jeg føle på ordentlig at jeg er gravid, etter at forrige spire endte i SA! <3
 
Jubler for at jeg allerede er 4+6 og 5 uker i morgen!! :dance011Og min aller siste test jeg hadde igjen før den digitale viste en suupersterk strek! Er så glad for at jeg fortsatt er veldig gravid og det feirer meg med min andre og siste kaffe for i dag, haha! :laughing002
 
Jeg jubler for å ha blitt henvist til TUL av legen idag. Får ekstra oppfølging på grunn av forrige svangerskap som ble avsluttet i januar. Det føles så trygt og godt å vite at vi får god oppfølging allerede❤
 
Jubler for nok en dag uten kvalme, og nyter det så lenge det varer. :D
 
Jubler også for at jeg bretta dungen med tøy jeg har ignorert i en uke :smug:
 
Og så jubler jeg for at Mari vant Idol i år. Heiet på henne helt siden audition. :happy:
 
Jubler for et bankende hjerte på UL på onsdag. Lettelse ❤️
 
Jubler for at vi har bikket 4.000 innlegg! Under 1.000 innlegg igjen til skjult :woot:
 
Ser det er lagt inn et godt stykke arbeid på lekene! :gen014

Ja, det hjelper veldig på tallet. Men nesten 3.000 av innleggene er vel utenom lekene :) Så har generelt vært bra aktivitet her inne :D
 
Jubler for at det statistisk sett er over 90 % sjanse for at det går bra i dag :love7
 
Tul gikk kjempefint idag ! Hjertet slo og alt så flott ut :) skuldrene kan senkes. Håper kvalmen snart gir seg :)
 
Jubler for time hos jordmor uka etter at jeg har time hos fastlege og TUL.

Og jubler for fri tors-fre, måtte denne uka gå fort! For da braker det løs med fastlege 25.mai, TUL 29.mai og jordmor 2. Juni!
 
Back
Topp