Jubletråd ❤️

Er det lov til å juble for at jeg har kjent på ordentlig kvalme i dag? 6+5 :happy: Vet at man skal være forsiktig med hva man ønsker seg, for det er flere her inne som sliter skikkelig for tiden, men ser på det som et veldig godt tegn :love7
 
Jubler for vellykket t.ul. OG langhelg!
 
Jubler for at jeg er minst 6+1 i dag (kan være så mye som 7+0) ❤️:love017
6+1 er så langt jeg kom sist, så for meg er dette en viktig milepæl :love017
 
Jubler for at minste gutten er hele 1 år idag! :Heartred
Jubler ikke fult så mye for at han sto opp 5.30 da, men vi får tid sammen bare vi to før resten av huset våkner opp :Heartred
Idag var han bare våken i 90 minutt før han sovnet av på fanget :Heartred

Gleder meg til å få en til baby, som også bare sover på fanget og koser :Heartbigred
 
Jubler for 8+0 ❤️
 
I dag jubler jeg for at jeg allerede er 6+1, fordi jeg har aldri kommet meg så langt! :woot: Jubler for syykt ømme pupper (kan ikke tenke meg at de kan bli mer øm nå, de verker litt i tillegg), er glad jeg kjenner noe. Selv om ingen symptomer er normalt er det litt betryggende å kjenne ubehag... :hilarious: Og det er bare 24 dager til UL!!! :joyful:
 
Jubler for 8+0, legetime imorgen og TUL på fredag!

Jubler også for å ha kommet meg gjennom foreldrebesøk fre-idag, uten å avsløre noe- greide å presse meg gjennom utrolig sliten og uggen gårsdag.


Helt til slutt en jubling for å ha sovet gjennom hele natta (kun et tisseavbrekk) for første natt på 3 uker! (Har pleid å være våken 3-4 timer midt på natta).
 
Jubler over å være gravid igjen og over å kjenne på skikkelig glede tross spontanabort i mars i år. Satser på det går bedre denne gangen<3 har en bedre følelse faktisk :)
 
Jubler for større pupper!! :hilarious::Heartpink Det er jo gøy for en som er vant til å ha små håndfuller til vanlig, haha. :laughing002 Men det er vondt, og rart å kjenne at det er pupper der. De føles tung og full ut. :wideyed:
 
Jubler for at jeg er i bedre form på kvelden ❤️ Fikk ryddet og ordnet i lekene til frøkna, som betyr tømme kista, sortere der alt skal, til og med fiska etter rømlinger under sofa og kommode. Ellers rydda i stua, mannen tar kjøkkenet og da begynner det å brått å se bedre ut! Gjenstår å brette en dunge med tøy, rydde yttergangen, men tar nok det i morgen. Så håper jeg at mannen tar badene før han reiser på torsdag. Da kan man ta helg med god samvittighet!
 
Jeg jubler! Bare fordi jeg generelt er så glad for denne graviditeten. Det begynner å gå mer og mer opp for meg!
 
Jubler for bankende hjerte og alt så bra ut på TUL ❤️
 
Jubler for at jeg orka å brette dungene med tøy :D ble litt kvalm utover kvelden så trodde ikke jeg orka det. Så håper jeg at jeg klarer å gå over ganga kjapt på vei opp når jeg skal legge meg!
 
Back
Topp