Jubletråd ❤️

Jubler forsiktig for at vi så en fostersekk med antydning til noe inni på innvendig ultralyd i dag, 5+1 :Heartred Skulle uansett til lege og var ikke vond å be når hun foreslo å ta en titt :laughing002
 
Jubler forsiktig for at vi så en fostersekk med antydning til noe inni på innvendig ultralyd i dag, 5+1 :Heartred Skulle uansett til lege og var ikke vond å be når hun foreslo å ta en titt :laughing002
Hvordan foregår indre ultralyd! Mer spesifikt- er den proben stor? Hilsen ei med skjøre slimhinner i foffa, som gruer seg litt til sin om tre uker og en dag...
 
Hvordan foregår indre ultralyd! Mer spesifikt- er den proben stor? Hilsen ei med skjøre slimhinner i foffa, som gruer seg litt til sin om tre uker og en dag...
Det er en slags stav som de trekker en kondom over oftest. Så fører de den inn å tar ultralyd fra innsiden
 
Hvordan foregår indre ultralyd! Mer spesifikt- er den proben stor? Hilsen ei med skjøre slimhinner i foffa, som gruer seg litt til sin om tre uker og en dag...

Helt ærlig kjenner jeg det nesten ikke, de bruker mye glidemiddel på og den er mindre enn en vanlig... ja du vet :laughing002 Jeg synes det er mye værre med det spekelet (?), men det bruker de ikke under ultralyden :happy:
 
Helt ærlig kjenner jeg det nesten ikke, de bruker mye glidemiddel på og den er mindre enn en vanlig... ja du vet :laughing002 Jeg synes det er mye værre med det spekelet (?), men det bruker de ikke under ultralyden :happy:
Takk, nå er jeg roligere! Litt tendens til å spenne meg- må fokusere skikkelig.
 
Jubler over at det begynner å gå opp for meg at jeg er gravid igjen. Har foreløpig en veldig god følelse på at det går bra denne gangen :rolleyes:
 
Jubler for 2-3 på digital! :excited001:excited001:excited001:excited001:excited001
 
Jubler for 6+0 i dag, og at jeg akkurat nå i dette øyeblikk ikke er så grusomt kvalm og har klart å spise 1/2 baguette :hilarious: Håper jeg klarer å holde på den. :D
 
Jubler for B på eksamen, det eneste som var i hodet mitt når jeg skrev den var, "shit jeg er gravid", følte jeg ikke klarte å konsentrere meg. Så jeg jubler for det idag Og at jeg kan fortell denne nyheten til barna om seks uker ❤️
 
Jubler for B på eksamen, det eneste som var i hodet mitt når jeg skrev den var, "shit jeg er gravid", følte jeg ikke klarte å konsentrere meg. Så jeg jubler for det idag Og at jeg kan fortell denne nyheten til barna om seks uker ❤️

Gratulerer ❤️❤️ Godt jobba!
 
Jubler for B på eksamen, det eneste som var i hodet mitt når jeg skrev den var, "shit jeg er gravid", følte jeg ikke klarte å konsentrere meg. Så jeg jubler for det idag Og at jeg kan fortell denne nyheten til barna om seks uker ❤️
Fantastisk!! Gratulerer så mye!!:smiley-bounce015
 
Jeg jubler for at jeg bestilte TUL i går 22.juni ❤️
 
Jubler for 3+ idag 4+4 :D
 

Vedlegg

  • 15893845266715053689120072259957.jpg
    15893845266715053689120072259957.jpg
    25 KB · Visninger: 6
Ultralyd idag, og jubler for et bankende hjerte og normale størrelser i forhold til svangerskapslengde :)
 
Back
Topp