Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for god form i dag, som har ført til en fantastisk og etterlengtet kosedag med mannen! Lå lenge og bare koset med mannen, fikk frokost på senga, dusjet og kjørte ut, fikk gått litt i butikker, tur med hunden, spiste en av yndlingsrettene våre som mannen disket opp, før jeg sovnet på sofaen. Selvfølgelig kvalm når jeg våknet, formen blir alltid verre til kvelds, men SÅ verdt det!
Åh! Så glad jeg ble på dine vegne nå! Det der er ren og skjær lykke! [emoji7] Kan leve lenge på en sånn dag. Jeg har trua på at det sakte men sikkert blir bedre nå. [emoji4]
Jubler også for 12 uker! [emoji2]
Godt poeng! [emoji3] er deilig å ha kommet så langt at uke 12 begynner å føles oppnåelig [emoji7]Jubler for at flere i april-gruppen har rundet 12-uker[emoji2]. Det betyr at det ikke er såå lenge igjen for oss andre heller [emoji85]
Jubler for at det jeg har gruet meg for i mange, lange uker nå er overstått. Duotest gjennomført og bestått med glans! [emoji1]
NÅ skal jeg begynne å glede meg! [emoji177]