Jubler for ny rekord: 7+5! [emoji7] har aldri kommet så langt i svangerskapet før, så er en liten milepæl [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor skulle hun si noe på det?10+0 i dag!!
Lege i dag og sykemeldt til midten av oktober [emoji85]
Får se hva jm sier til det på torsdag [emoji23]
Hvorfor skulle hun si noe på det?
Aha, sånn å forstå. Men da kan hun jo søke svangerskapspenger istedet daHun foretrekker svangerskapspenger iom at jeg ikke er syk. Han anser at jeg har et høyrisikosvangerskap pga blødningene og tidligere sa. Pluss alderen min [emoji85]
Jubler for en sprellende bamsemums på ul idag, 8+2![emoji7][emoji7]
Var veldig koselig [emoji7]Å så koselig!!! [emoji7]
Bor du tilfeldigvis i Oslo og har anbefaling om sted for tul? Jeg vil og se en bamsemums [emoji85]
Så bra! [emoji4] føles det godt å få startet? [emoji4] har vært der selv, er utrolig deilig når legene endelig tar en på alvor!Jubler for at legen tar masse prøver av meg nå for å sjekke matintoleranser og revmatiske prøver
har vært hos ei venninne å hentet søskenvogn idag. Tidlig men hun hadde plassmangel og vi har god plass. Ble litt mer virkelig nå..
Absolutt må bare få kommet meg dit på mandag for å ta de prøvene da.Så bra! [emoji4] føles det godt å få startet? [emoji4] har vært der selv, er utrolig deilig når legene endelig tar en på alvor!
Var veldig koselig [emoji7]
Beklager, men nei. Jeg bor utenfor Trondheim og får tul via det offentlige pga ha [emoji85]
Men kanskje legen din vet om noen plasser, evt opprett en tråd i svangerskapforumet, er nok mange damer her på forumet som vet [emoji4]