Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det er ett par batcher fra make sure som har hatt dårlig fargestoff! Stol på den digitaleTok både El og blå clearblue test Idag. Det ble fin strek. Pleier make sure å være dårlig i fargestoff? Jeg tok på morgenen. Med morgen urin. Og den ble liksom ikke sterk strek. Men cb sine slår fint ut.
Pleier make sure og være slik?
Make sure er litt treig, spesielt noen batcher. Sier som Theac at du skal stole på den digitaleTok både El og blå clearblue test Idag. Det ble fin strek. Pleier make sure å være dårlig i fargestoff? Jeg tok på morgenen. Med morgen urin. Og den ble liksom ikke sterk strek. Men cb sine slår fint ut.
Pleier make sure og være slik?
Jeg fikk og nettopp en blødning i dag, var på legevakten og fikk beskjed om at det var en blodåre som hadde sprukket, det er veldig normalt tydeligvis Dette kommer til å gå fintFikk plutselig en blødning på jobb. Det var ikke gøy. Det kom så fort. Heldigvis ser det ut som den stoppet. Tok hcg test på morgenen. Og alt va så bra.venter på svar. Plutselig klokken 12 skulle blødning komme. Så nå blir det vel hcg på mandag
Takk for beskjed.Jeg fikk og nettopp en blødning i dag, var på legevakten og fikk beskjed om at det var en blodåre som hadde sprukket, det er veldig normalt tydeligvis Dette kommer til å gå fint
Hurra! Bra du blir godt fulgt opp!Seeeeee der! Der vokser jo lille spiren fint i livmora har en liten blodansamling, han sa jeg mye mulig kom til å få en blødning, men at det ikke var farlig! Jeg har tatt blodprøver og får en ny time til ultralyd neste fredag så fantastisk godt at dem følger meg så godt opp etter exu og en traumatisk start på sommerferien!
Vis vedlegget 450109
Forstår deg kjempegodt. Det første jeg tenkte når blødningen kom i dag var SA, vurderte ikke at det kunne være blodåre engang, de negative tankene kommer fortere enn de positiveTakk for beskjed.
Jeg ble redd og dro fra jobb.. Har 2 barn. Dette er graviditet 7. 3 sa (uke 5-9)og 1ma uke 16 bak meg. Så begynner å kjenne dette er et mareritt. Minner kommer tilbake.
Hvor langt på vei er du?Forstår deg kjempegodt. Det første jeg tenkte når blødningen kom i dag var SA, vurderte ikke at det kunne være blodåre engang, de negative tankene kommer fortere enn de positive
6+0Hvor langt på vei er du?
Jeg er veldig tidlig fremdeles. Gjetter på rundt 4.