Jubeltråd

Milla_mor

Gift med forumet
Julegavene 2019
JuniJubel2021
Her kan vi legge ut små og store positive høydepunkt i hverdagen :Heartred

Klarer fortsatt å trene og spille kamper. Håper jeg kan fullføre sesongen dvs. siste kamp 8. mars og at jeg kan trene noe fram til sommeren :)

• Elsker
Reactions: F96
Tok både El og blå clearblue test Idag. Det ble fin strek. Pleier make sure å være dårlig i fargestoff? Jeg tok på morgenen. Med morgen urin. Og den ble liksom ikke sterk strek. Men cb sine slår fint ut.
Pleier make sure og være slik?

Vedlegg

• 20241203_074133.jpg
    20241203_074133.jpg
    1,1 MB · Visninger: 38
Tok både El og blå clearblue test Idag. Det ble fin strek. Pleier make sure å være dårlig i fargestoff? Jeg tok på morgenen. Med morgen urin. Og den ble liksom ikke sterk strek. Men cb sine slår fint ut.
Vet det er ett par batcher fra make sure som har hatt dårlig fargestoff! Stol på den digitale :happy:

Make sure er litt treig, spesielt noen batcher. Sier som Theac at du skal stole på den digitale :Heartred

Fikk hcg på 123 i går. Den har dobla seg ny prøve i morgen.
Den va vel 60 og noe på mandag. Krysse fingrene for at jeg snart kan kalle meg skikkelig gravid.

Har ømme pupper og vondt i ryggen når jeg bøyer meg.
Legen har ikke sett noe på ul. Bare tynn slimhinne.
Legen tror kjemisk. Eller veldig tidlig tidlig tidlig gravid.

Fikk plutselig en blødning på jobb. Det var ikke gøy. Det kom så fort. Heldigvis ser det ut som den stoppet. Tok hcg test på morgenen. Og alt va så bra.venter på svar. Plutselig klokken 12 skulle blødning komme. Så nå blir det vel hcg på mandag

Seeeeee der! Der vokser jo lille spiren fint i livmora :Heartred har en liten blodansamling, han sa jeg mye mulig kom til å få en blødning, men at det ikke var farlig! Jeg har tatt blodprøver og får en ny time til ultralyd neste fredag :Heartred så fantastisk godt at dem følger meg så godt opp etter exu og en traumatisk start på sommerferien!
1000001723.jpg

Fikk plutselig en blødning på jobb. Det var ikke gøy. Det kom så fort. Heldigvis ser det ut som den stoppet. Tok hcg test på morgenen. Og alt va så bra.venter på svar. Plutselig klokken 12 skulle blødning komme. Så nå blir det vel hcg på mandag
Jeg fikk og nettopp en blødning i dag, var på legevakten og fikk beskjed om at det var en blodåre som hadde sprukket, det er veldig normalt tydeligvis ;) Dette kommer til å gå fint :D

Jeg fikk og nettopp en blødning i dag, var på legevakten og fikk beskjed om at det var en blodåre som hadde sprukket, det er veldig normalt tydeligvis ;) Dette kommer til å gå fint :D
Takk for beskjed.
Jeg ble redd og dro fra jobb.. Har 2 barn. Dette er graviditet 7. 3 sa (uke 5-9)og 1ma uke 16 bak meg. Så begynner å kjenne dette er et mareritt. Minner kommer tilbake.

Seeeeee der! Der vokser jo lille spiren fint i livmora :Heartred har en liten blodansamling, han sa jeg mye mulig kom til å få en blødning, men at det ikke var farlig! Jeg har tatt blodprøver og får en ny time til ultralyd neste fredag :Heartred så fantastisk godt at dem følger meg så godt opp etter exu og en traumatisk start på sommerferien!
Vis vedlegget 450109
Hurra! :Heartred :gen014Bra du blir godt fulgt opp!

Takk for beskjed.
Jeg ble redd og dro fra jobb.. Har 2 barn. Dette er graviditet 7. 3 sa (uke 5-9)og 1ma uke 16 bak meg. Så begynner å kjenne dette er et mareritt. Minner kommer tilbake.
Forstår deg kjempegodt. Det første jeg tenkte når blødningen kom i dag var SA, vurderte ikke at det kunne være blodåre engang, de negative tankene kommer fortere enn de positive ;)

Er det noen som har opplevd å miste symptomer etter ei blødning?
Jeg fikk kjapp blødning på jobb. Helt rødt. Og plutselig va det stopp. Der og da følte jeg symptomer forsvant. Altså ømme pupper.

Noen andre som vært gjennom det samme.? Og når kom ømme bryst tilbake igjen?

Back
Topp