Jeg og fikk sykt lyst på!!!Hvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og fikk sykt lyst på!!!Hvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!
Jeg fant det på europris av alle steder Krysser fingrene for at du får tak i!!Hvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!
Haha da drar jeg dit i morgen!!Jeg fant det på europris av alle steder Krysser fingrene for at du får tak i!!
Er en del lakrispulver i søppeldynga, så ville ikke spist sååå altfor mye i graviditeten bare Men må være lov å kose seg litt!Haha da drar jeg dit i morgen!!
Godt du sa ifra om, det tenkte jeg ikke påEr en del lakrispulver i søppeldynga, så ville ikke spist sååå altfor mye i graviditeten bare Men må være lov å kose seg litt!
Hurra!! Det var jammen raskt. Her er det 7-14 virkedager, men forrige gang fikk jeg svar etter 6. Sendes til Sverige.Jubler for negativ NIPT
Det gikk jammen meg fort å få svar. De sa 5-7 virkedager.
Blodprøven ble sendt til lab i Tyskland kl. 13 på tirsdag.
I dag kl. 15 fikk jeg mail med svar
Ja, hadde håp om tidligst mandag liksomHurra!! Det var jammen raskt. Her er det 7-14 virkedager, men forrige gang fikk jeg svar etter 6. Sendes til Sverige.