Jubeltråd

Jubler for at jeg fant hjertelyd i går, 9+1 :Heartred da er det ihvertfall noen der

Jubler for at UL i dag gikk fint etter en liten blødning forrige uke! 8+1 i dag og lille spire sitt hjerte slo så fint og regelmessig som bare det, og ble målt til 1,7cm! :Heartred
Gynekologen trodde kanskje blødningene skyldes at morkaken lå ganske langt ned, så vi får krysse fingrene for at den flytter på seg når lille blir større

Jubler for negativ NIPT :hello2:Heartred
Det gikk jammen meg fort å få svar. De sa 5-7 virkedager.
Blodprøven ble sendt til lab i Tyskland kl. 13 på tirsdag.
I dag kl. 15 fikk jeg mail med svar :happy:
Hurra!! ❤️ Det var jammen raskt. Her er det 7-14 virkedager, men forrige gang fikk jeg svar etter 6. Sendes til Sverige.

Hurra!! ❤️ Det var jammen raskt. Her er det 7-14 virkedager, men forrige gang fikk jeg svar etter 6. Sendes til Sverige.
Ja, hadde håp om tidligst mandag liksom :joyful:
Vi var hos Oslo jordmor og ultralydklinikk.
De brukte Sverige før sa hun, men at det var kortere svartid ved å sende til Tyskland, så da hadde de begynt med det. Ingen forskjell ellers, blodprøven blir destruert når de er ferdig osv.
Forrige gang brukte vi EddaLabs i Sverige, men orka ikke styre med å få tilsendt kit osv. denne gangen. Og kjønn får vi jo uansett vite via UL etterhvert :joyful:

Back
Topp