Jeg og fikk sykt lyst på!!!Hvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og fikk sykt lyst på!!!Hvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!![]()
Jeg fant det på europris av alle stederHvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!![]()
Krysser fingrene for at du får tak i!!Haha da drar jeg dit i morgen!!Jeg fant det på europris av alle stederKrysser fingrene for at du får tak i!!

Veldig koselig å høre bankende hjerte! Den lille målt 27 mm og uke 9+4
Cysten jeg har hadde også krympet, så det var godt å seEr en del lakrispulver i søppeldynga, så ville ikke spist sååå altfor mye i graviditeten bareHaha da drar jeg dit i morgen!!![]()
Men må være lov å kose seg litt!Godt du sa ifra om, det tenkte jeg ikke påEr en del lakrispulver i søppeldynga, så ville ikke spist sååå altfor mye i graviditeten bareMen må være lov å kose seg litt!

Målt til 8+0, som er likt med mine beregninger
Fikk ekstra UL på sykehuset grunnet flere blødninger!Hurra!!Jubler for negativ NIPT
Det gikk jammen meg fort å få svar. De sa 5-7 virkedager.
Blodprøven ble sendt til lab i Tyskland kl. 13 på tirsdag.
I dag kl. 15 fikk jeg mail med svar![]()
Ja, hadde håp om tidligst mandag liksomHurra!!Det var jammen raskt. Her er det 7-14 virkedager, men forrige gang fikk jeg svar etter 6. Sendes til Sverige.