Jubeltråd

Så bra du fikk!! :happy093

Jeg tar 2 timer etter eller 30 min før måltid :) Men blir det for ille for deg å vente så lenge hadde jeg korta ned litt, en risikerer bare litt dårligere virkning evt :)
Ja, håper så inderlig det retter seg i løpet av noen dager nå! Har kastet opp i ett sett i dag.. :dead:

Tok 30 min før mat i kveld, kjenner såvidt at det kanskje roer seg nå, men tiden vil vise når jeg flytter meg fra sofaen :laughing002

Jubler over graviditeten :Heartred Det skjedde så mye raskere enn jeg hadde tenkt! Pp2 på både storesøster og denne gangen, og jeg forstår det egentlig ikke :Heartred Hadde influensa pp1, så den pp føler jeg vi mista uansett. MEN uendelig glad og takknemlig :Heartred

Jubler for at termingruppen for juli har blitt aktiv :happy: Da er ikke vi de «yngste» ;)

Jaaa, da føles det endelig som det går litt fremover i det som føles som verdens lengste uker i første trimester :hilarious:

Jaaa, da føles det endelig som det går litt fremover i det som føles som verdens lengste uker i første trimester :hilarious:
Det finnes ikke uker som går saktere enn disse vi er i nå. Spesielt når man tester tidlig og er gravid fra 3 + x. Da tar det en halv evighet å komme til alle mulige milepæler :hilarious:

Jubler for at vi ble gravide så fort! Smilet går rundt og blir varm i hjertet hver gang jeg går forbi den positive digitale testen som er godt plassert oppå en hylle i stua nå :Heartpink
Samme her, den satt på første forsøk og det har gjort det ekstremt vanskelig å innse at det faktisk har skjedd! Tror kanskje det er det som har gjort at det har gått også da - at jeg var så forberedt på at vi skulle prøve flere runder at jeg ikke stresset i hele tatt på første runde :shy:

Samme her, den satt på første forsøk og det har gjort det ekstremt vanskelig å innse at det faktisk har skjedd! Tror kanskje det er det som har gjort at det har gått også da - at jeg var så forberedt på at vi skulle prøve flere runder at jeg ikke stresset i hele tatt på første runde :shy:
Kjenner meg igjen der! Det er skikkelig vanskelig å innse at det er virkelig når det skjedde så fort. Jeg hadde allerede begynt å planlegge ting å prøve annerledes i neste PP når jeg var 8 dpo nå men så kom den positive testen 3 dager senere :love7

Kjenner meg igjen der! Det er skikkelig vanskelig å innse at det er virkelig når det skjedde så fort. Jeg hadde allerede begynt å planlegge ting å prøve annerledes i neste PP når jeg var 8 dpo nå men så kom den positive testen 3 dager senere :love7
Akkurat samme her! Jeg gråt til og med til naboen og funderte over hvorfor vi ikke fikk det til - samtidig som jeg var gravid?! :wacky: Helt tullete! Men veldig takknemlig og veldig redd for at noe skal ødelegge lykken:shy:

Back
Topp