Jubeltråd

Fikk se en nydelig liten klump i magen :love017 er det på OUL termindato blir satt? På dagens måling var jeg to dager lengre på vei enn det jeg beregnet.
Noen sykehus går etter OTUL og andre OUL. Her jeg bor setter de endelig termin på OUL.

Noen sykehus går etter OTUL og andre OUL. Her jeg bor setter de endelig termin på OUL.
Syntes det er så rart de opererer forskjellig ut i fra hvor en bor :smiley-ashamed004 fikk høre at det beste var å sette termin tidlig pga mot OUL var man kommet så langt at individuelle forskjeller var større

Syntes det er så rart de opererer forskjellig ut i fra hvor en bor :smiley-ashamed004 fikk høre at det beste var å sette termin tidlig pga mot OUL var man kommet så langt at individuelle forskjeller var større
Jeg har og hørt det, men på OUL i fjor høst satte de meg 2 dager tilbake og det ble endelig termin. Det var kristiansand sykehus da.

Her jubles det for overskudd, neg test på zikavirus(var i Peru langt inni amazonas jungelen noen måneder tilbake) og at jeg faktisk er gravid! Har slitt med å tro at jeg faktisk er er gravid selv med positiv test. Første barn så ble pos overrasket med ok tall på hCG! Er 5+6 på vei. Har lagt meg 18/19 siste par ukene og vært utslitt. Idag har jeg hatt overskudd til å både trene, hjelpe med middagen og vaske kjøkkenet.

Sist jeg var på Tønsberg sykehus fikk jeg beskjed i uke 10 om at de ikke kunne se noe annet enn en fostersekk og at jeg måtte komme tilbake om en ukes tid på utskraping. Pulsen var mildt sagt høy når jeg returnerte i dag, halvannet år etterpå i uke 9 av nytt svangerskap. Gråt noen tårer når legen snudde skjermen som viste et lite hjerte som slo. Jubler for at det endelig ser ut som det går veien :Heartpink

I dag jubler jeg for at jeg fikk svar på hcg-prøvene og at det var fin økning. Visste jo at jeg var gravid på nytt pga alle testene jeg har tatt :dead:, men veldig godt å få det bekreftet fra legen. Fikk også time til ultralyd om 16 dager :Heartred

Last edited:
Back
Topp