Jubler over 3+ på digital test idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen sykehus går etter OTUL og andre OUL. Her jeg bor setter de endelig termin på OUL.Fikk se en nydelig liten klump i magen er det på OUL termindato blir satt? På dagens måling var jeg to dager lengre på vei enn det jeg beregnet.
Syntes det er så rart de opererer forskjellig ut i fra hvor en bor fikk høre at det beste var å sette termin tidlig pga mot OUL var man kommet så langt at individuelle forskjeller var størreNoen sykehus går etter OTUL og andre OUL. Her jeg bor setter de endelig termin på OUL.
Jeg har og hørt det, men på OUL i fjor høst satte de meg 2 dager tilbake og det ble endelig termin. Det var kristiansand sykehus da.Syntes det er så rart de opererer forskjellig ut i fra hvor en bor fikk høre at det beste var å sette termin tidlig pga mot OUL var man kommet så langt at individuelle forskjeller var større
Godt å høre at det ikke er bare meg som er veldig på søppeldynga! Glad vi kjøpte en hel bøtte sist jeg så detJubler fordi jeg endelig fant «søppeldynga» på butikken og det smaker skikkelig godt!
Hvilken butikk fant du de på? Nå fikk jeg skikkelig lyst på!Jubler fordi jeg endelig fant «søppeldynga» på butikken og det smaker skikkelig godt!