Jubeltråd!

Må bare skryte litt av min flotte gutt som ble 2 år i juni og har sluttet med bleier :love017
Eldste sluttet mens jeg gikk gravid med andre, så ser frem til kun ett bleiebarn denne gangen og :laughing002
 
Jubler for at vi får ei lita jente! Nå får vi to av hver er. :smiley-bounce016
 
Jubler over at jeg fant en pose med 12 amme-bh’er og masse ammeinnlegg i ull oppe på loftet! Minstemann er over 6 år nå, har helt glemt hva jeg har tatt vare på og ikke :hilarious:
 
Jubler over at jeg fant en pose med 12 amme-bh’er og masse ammeinnlegg i ull oppe på loftet! Minstemann er over 6 år nå, har helt glemt hva jeg har tatt vare på og ikke :hilarious:
He he, samme her, jeg fant også amme-bh'er og ammeinnlegg her om dagen i kjelleren.
 
Jubler over at jeg har vært så flink til å trene styrke og klart uten smerter i bekkenet. Tok tidlig kontakt med en fysioterapeut som laget en treningsplan til meg, og selv om jeg ikke har trent så ofte som jeg ble anbefalt, føler jeg absolutt forskjell.
 
Jubler over å endelig ha kommet igjennom på tlf til helsestasjonen og fått satt opp 24ukers kontroll hos jordmor! Har ringt og ringt de to siste ukene, enten har tlftiden vært stengt ellers har ingen svart og linja blitt brutt til slutt. Er 23+1 i dag så siste liten :shy:
 
Back
Topp