Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12+3 i dag, så det er tidlig, men har kjent tidlig med de andre også. Med første kunne pappaen kjenne spark utenpå allerede i uke 17Hvor langt er du på vei?
Nei det var tidlig! Jeg kjente bobler i uke 15 sist, og i uke 17 var det spark. Med morkake foran. Nå har jeg morkake foran igjen og så vidt begynt å kjenne det jeg tror er små bevegelser. 13+4. Gleder meg til å kjenne merKjente noen tydelige spark, la hånda på magen og fikk et spark i håndflata! Er bare 15+2, så dette er moro! Har kjent tidlig med alle (men aldri så tidlig utenpå!)
Så koselig! Har kjent liv av og på i et par uker allerede, men langt fra tydelige spark. Gleder meg til det kommerKjente noen tydelige spark, la hånda på magen og fikk et spark i håndflata! Er bare 15+2, så dette er moro! Har kjent tidlig med alle (men aldri så tidlig utenpå!)
Ååh, jeg er 16+0 i morgen og jeg kjenner -ingenting- enda. Alle sier man kan forvente å kjenne tidligere med to, men begge morkakene ligger jo foran. Får smøre meg med tålmodighet.Nei det var tidlig! Jeg kjente bobler i uke 15 sist, og i uke 17 var det spark. Med morkake foran. Nå har jeg morkake foran igjen og så vidt begynt å kjenne det jeg tror er små bevegelser. 13+4. Gleder meg til å kjenne mer
Mange som ikke kjenner før etter uke 20 også Kommer når det kommer. Begynt å kjenne litt nå 13+5Ååh, jeg er 16+0 i morgen og jeg kjenner -ingenting- enda. Alle sier man kan forvente å kjenne tidligere med to, men begge morkakene ligger jo foran. Får smøre meg med tålmodighet.
Så herlig! Og flaks med ekstra ul! Alle ønsker jo å møte babyen oftere så det er jo helt magiskJubler for at alt var i orden på TUL og den lille sprellet og turnet rundt inni der! Og at studenten som var med idag trenger trening så vi blir kalt inn på flere ultralyder for at hun skal få øvd!