Jubeltråd!

Kjente noen tydelige spark, la hånda på magen og fikk et spark i håndflata! Er bare 15+2, så dette er moro! Har kjent tidlig med alle (men aldri så tidlig utenpå!) ❤️
Nei det var tidlig! Jeg kjente bobler i uke 15 sist, og i uke 17 var det spark. Med morkake foran. Nå har jeg morkake foran igjen og så vidt begynt å kjenne det jeg tror er små bevegelser. 13+4. Gleder meg til å kjenne mer❤️
 
Nei det var tidlig! Jeg kjente bobler i uke 15 sist, og i uke 17 var det spark. Med morkake foran. Nå har jeg morkake foran igjen og så vidt begynt å kjenne det jeg tror er små bevegelser. 13+4. Gleder meg til å kjenne mer❤️
Ååh, jeg er 16+0 i morgen og jeg kjenner -ingenting- enda. Alle sier man kan forvente å kjenne tidligere med to, men begge morkakene ligger jo foran. Får smøre meg med tålmodighet. o_O
 
Ååh, jeg er 16+0 i morgen og jeg kjenner -ingenting- enda. Alle sier man kan forvente å kjenne tidligere med to, men begge morkakene ligger jo foran. Får smøre meg med tålmodighet. o_O
Mange som ikke kjenner før etter uke 20 også :rolleyes: :love017 Kommer når det kommer. Begynt å kjenne litt nå 13+5
 
Jubler over at jeg endelig begynner å føle meg gravid, og at jeg får tid til å glede meg. Fram til nå har det vært mye stress med bryllup og jobb, men nå er bryllupet fullført og med bare en uke igjen på jobb, kjenner jeg at jeg virkelig begynner å glede meg. :joyful:
 
Jubler for at alt var i orden på TUL og den lille sprellet og turnet rundt inni der! :happy: :Heartred Og at studenten som var med idag trenger trening så vi blir kalt inn på flere ultralyder for at hun skal få øvd!:happy:
Så herlig! Og flaks med ekstra ul! Alle ønsker jo å møte babyen oftere så det er jo helt magisk❤️
 
Back
Topp