Jubeltråd!

Får du ekstra oppfølging pga blødninger? Har blødd av og på lyserosa og brunt men stoppet opp 4-5 dager nå blødde jeg igjen idag men rødt. Er ikke mye. Men hatt to MA der det kun va små blødninger som symptom.. var på ultralyd gor litt over en uke siden pga blødningene og liten stigning på hcg så hjerte banke og hørte hjertelyden er 9 uker imorgen og kjenner jeg trenger og vite om det fortsatt er liv.
Nei, fikk ikke noe ekstra oppfølging utenom jeg kunne få måle hcg når jeg ønsket det. Fikk også sykemelding i begynnelsen pga beskymringer. Er fortsatt sykemeldt, men det er pga svimmelhet og kvalme nå. Spurte om å bli henvist til gynekolog, men fikk ikke det pga fin stigning i hcg. Så jeg valgte å gå privat til gynekolog og fikk da svar på hvorfor jeg blødde. Var en blødning inni livmoren. Noe som jeg syntes var veldig greit å vite. Ser ut som blødningen min er ferdig nå. Men har blødd ved hvert eneste toalettetbesøk i nesten 4 uker, som har vært stressende. Noen ganger 1 tørk, andre ganger i større mengder som nesten 20 tørk. Men bare 2-3 ganger i bindet i løpet av de 4 ukene. Så ikke veldig mye. Men alt har vært brunt og gammelt blod. Skjønner godt du ønsker å vite om det fortsatt går bra. Tenker jeg ville hørt med fastlegen om det er mulig å bli henvist til gynekolog. Ellers ville jeg vurdert å gå privat. Håper det er uskyldige blødninger hos deg ❤️
 
Jubler for 10+0 og full fest i magen (fant igjen hjertelyd med doppler!) Baby ligger mye høyere oppe enn jeg har lett de siste dagene!
Så gøy ❤️ jeg har funnet hjertelyden med doppler hver dag nå (8+2) selv om jeg må lete meg ihjel noen ganger for dag. Hvor på magen er din nå?
 
Så gøy ❤️ jeg har funnet hjertelyden med doppler hver dag nå (8+2) selv om jeg må lete meg ihjel noen ganger for dag. Hvor på magen er din nå?
Åi, så moro å finne så tidlig! ❤️ Tidligere fant jeg kun på venstre side, nesten helt nede på skambeinet. Måtte liksom presse litt inn og vinkle den nedover. Nå finner jeg nesten midt mellom navlen og skambeinet. Får inn lyden midt på (da hører jeg min samtidig), og litt lenger ned på sidene (men ikke så langt ned som til skambeinet), vinket innover mot midten :p
 
Nei, fikk ikke noe ekstra oppfølging utenom jeg kunne få måle hcg når jeg ønsket det. Fikk også sykemelding i begynnelsen pga beskymringer. Er fortsatt sykemeldt, men det er pga svimmelhet og kvalme nå. Spurte om å bli henvist til gynekolog, men fikk ikke det pga fin stigning i hcg. Så jeg valgte å gå privat til gynekolog og fikk da svar på hvorfor jeg blødde. Var en blødning inni livmoren. Noe som jeg syntes var veldig greit å vite. Ser ut som blødningen min er ferdig nå. Men har blødd ved hvert eneste toalettetbesøk i nesten 4 uker, som har vært stressende. Noen ganger 1 tørk, andre ganger i større mengder som nesten 20 tørk. Men bare 2-3 ganger i bindet i løpet av de 4 ukene. Så ikke veldig mye. Men alt har vært brunt og gammelt blod. Skjønner godt du ønsker å vite om det fortsatt går bra. Tenker jeg ville hørt med fastlegen om det er mulig å bli henvist til gynekolog. Ellers ville jeg vurdert å gå privat. Håper det er uskyldige blødninger hos deg ❤️
Okei. Var på tidlig ultralyd i uke 7+4 pga blødninger og dårlig stigning av hcg. Alt så fint ut og ble målt til 7+6 er nå i uke 9+0. Men var ikke så særlig imponert av gynekologen han fant ikke noe først trodde det var exu. Men til og ned jeg kunne skimte den lille som gjemte seg.. men han sp det til slutt :hilarious: men den blødningen da stoppet opp og var ikke lik som nå. Nå begynte det med rødt blod som nå blir brunt. Vet ikke om de henviser til sykehuset igjen. Men gynekologen sa at jeg måtte bare ta kontakt om det var noe men vet ikke hvem jeg evt skal ringe da…
 
Last edited:
Jubler for en hel haug symptomer jeg hater men absolutt ikke ønsker å være foruten. Hahaxsmile5xsmile5
 
Jubler for alle dere som er kvalme, trøtte, slitne, bekymret og har vondter her og der, men likevel biter tenna sammen og klarer å ha fokus på "premien". Dere gjør en fantastisk jobb!!! ❤ Ha en strålende lørdag alle sammen. :love017
 
Jubler for at formen har vært overraskende god de siste dagene. Jeg og mannen har reist en langhelg til utlandet, og jeg går 20K skritt om dagen, er nesten ikke kvalm, og ingen aversjoner. Sykt deilig å «være seg selv igjen». Kulen er også ganske synlig, og en dame i toalettkø spurte om jeg ville gå før henne siden jeg er gravid ❤️
 
Jubler over at det er så fint vær og at det virker som om formen bedrer seg! Fikk malt litt på huset og var i aktivitet stort sett i hele går :) Veldig sliten og vondt i bekkenet til kvelds, men takket være bbhugme er bekkenet fint i dag ❤️
 
Back
Topp