Jubeltråd

Jubler for at min forståelsesfulle lege har forlenget sykemeldingen med 3 uker uten å måtte kjempe noe for det :joyful: Spyr opp alt jeg spiser og har kvalmen opp i halsen 24/7 så bare tanken på å gå ut av huset er utmattende. Med fornyet sykemelding kan jeg sove når jeg trenger det, spy i min egen do når jeg trenger det og bruke det lille jeg har av energi på ettåringen min:Heartred
 
Jubler for at jeg klarer å glede meg over graviditeten i dag uten noen bekymringer :Heartred Kjenne på at følelsen på at dette holder helt i mål.
 
Kjenner meg igjen i dette i dag :love017
Ja det hjalp veldig å se at alt var ok på ultralyd i går til tross for at det har vært spotting innimellom. Da fikk jeg følelsen av at den klarer seg videre også. Tenker at hadde det vært noe farlig med spottinga så burde det stoppa allerede. Så nå er følelsen god :Heartred
 
Jubler for at jeg fant ut i går at bestevenninna mi er også gravid! 1uke i mellom bare å...:D:excited001
 
Prøvde å finne hjertelyd med doppler og tror vi fant :Heartred spørs om vi skal investere i en som viser antall slag
 
Jubler for at jeg fant hjertelyden med doppler nå når jeg la meg. 169-173 slag i minuttet og fine jevne slag :Heartred 9+1
Jeg viste ikke at man kan høre hjertelyd med hjemme-doppler så tidlig? Kan jeg spørre hvordan doppler du har? :)
 
Jeg viste ikke at man kan høre hjertelyd med hjemme-doppler så tidlig? Kan jeg spørre hvordan doppler du har? :)
Ikke alltid man klarer å finne hjertelyden heller så tidlig, så hvis du prøver må du ikke bli skuffa hvis du ikke finner den :) tok et par forsøk her i dag før vi fant den
 
Back
Topp