Jubeltråd

I dag er jubler jeg for å ha kommet til 5+1 der det står i appen min at hjertet begynner å slå :Heartblue Føles litt bedre tenke på at det er et hjerte innvolvert. Føles mere ekte da på en måte. Føles ut som at det er et ekte liv inni der, så fikk plutselig en sterk følelse av at "deg skal jeg passe på og beskytte". Gikk liksom litt mere opp for meg når jeg leste det i dag:happy:

Når spurte du om tilgang? Jeg spurte i går kveld, men har ikke kommet inn enda :confused: Oppfyller alle vilkårene
Når du sender meg melding så går jeg gjennom å sjekker at alle krav er oppfylt. Deretter sender jeg link på ditt brukernavn inn til de som drifter forumet med beskjed om at du ønsker tilgang. Så ventetida er frem til forumansvarlig endrer tilgangen din i systemet. Det kan ta 1-3 dager ser jeg det står i beskrivelsen de la ut om skjult forum. Så tilgangen din står på vent hos dem nå.

Når spurte du om tilgang? Jeg spurte i går kveld, men har ikke kommet inn enda :confused: Oppfyller alle vilkårene
Sjekka opp nå og ifølge lista over dem som forumansvarlig har lagt til så skal du ha tilgang. Alle som la inn forespørsel i går kveld og som oppfyller krava skal ha tilgang nå.

Nett komt heim frå privat TUL. Og den viste at alt var som det skulle. Ei lita perfekt bønne på ein god cm, hjerte som banka og ein fin plommesekk. Så berre til å vente i spenning på når eg får time til offentlig TUL no då :joyful:

Ååh, så herlig :love017 Er så herlig å se hjerteblink:love7:Heartpink

Back
Topp