TakkInnvendig Lykke til!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkInnvendig Lykke til!!!
Tok du utvendig eller innvendig? Skal på tul neste uke, og det stod ingenting på sidene..
TakkInnvendig frem til uke 11-12
Jeg ogsåJubler over å ha fått tilgang til skjult
Når spurte du om tilgang? Jeg spurte i går kveld, men har ikke kommet inn enda Oppfyller alle vilkåreneJubler over å ha fått tilgang til skjult
Når du sender meg melding så går jeg gjennom å sjekker at alle krav er oppfylt. Deretter sender jeg link på ditt brukernavn inn til de som drifter forumet med beskjed om at du ønsker tilgang. Så ventetida er frem til forumansvarlig endrer tilgangen din i systemet. Det kan ta 1-3 dager ser jeg det står i beskrivelsen de la ut om skjult forum. Så tilgangen din står på vent hos dem nå.Når spurte du om tilgang? Jeg spurte i går kveld, men har ikke kommet inn enda Oppfyller alle vilkårene
Sjekka opp nå og ifølge lista over dem som forumansvarlig har lagt til så skal du ha tilgang. Alle som la inn forespørsel i går kveld og som oppfyller krava skal ha tilgang nå.Når spurte du om tilgang? Jeg spurte i går kveld, men har ikke kommet inn enda Oppfyller alle vilkårene
Gratulerer Hvor langt er du på vei og hva kunne de se?Jubler for vellykket tul
Gratulerer Hvor langt er du på vei og hva kunne de se?
Nett komt heim frå privat TUL. Og den viste at alt var som det skulle. Ei lita perfekt bønne på ein god cm, hjerte som banka og ein fin plommesekk. Så berre til å vente i spenning på når eg får time til offentlig TUL no då