Jubeltråd

Jubler for masse liv i magen i ettermiddag og i kveld etter en litt rolig helg inni der :Heartpink Nå kjennes det også ganske godt på utsiden :Heartpink 20+0 i dag
 
Må juble litt igjen for alt det med spark lillesøster kommer med på kveldstid :Heartpink :Heartpink det er såååå nydelig å ligge og kjenne på :Heartpink
 
Jubler for at vesla mi gir meg mange spark og dunk hver dag nå og har gjort det den siste uka. Også jubler jeg for å ha kommet halvveis for i dag starta vi på 20+0 :smiley-bounce016
Også må jeg juble litt for å være såog si ferdig med alt av innkjøp. Gjenstår bare å klikke hjem stelleprodukter og febertemp osv fra nettapoteket.
 
Klarte å komme meg helt til familiehytta på sørlandet! Ser frem til late dager med sol og bading!
 
Jubler for at lillegutt er aktiv i magen :Heartblue
 
1. dag tilbake på jobb. ❤️
Elsker jobben min og håper at formen er bra nok minst til oktober, spesielt hele august. Har viktige møter og jobbreiser i august som jeg ønsker å delta. I tillegg starter han som skal ta over prosjektene i september/oktober, så vi trenger litt overlap.
 
Jubler for finevær i dag! Lader opp før det som nok blir en lang høst for oss med termin i november ☺️
 
jubler for lillemor som har fått seg en vennine i Spania. Å idag fikk hun «besøke» på hotellrommet deres å koste seg masse med nye vennen.

Å da fikk jeg og mannen litt egentid også kost oss litt :p haha.
 
Back
Topp