Jubeltråd

Jubler over endelig såre brystvorter, blir glad for alle symptomer jeg kan få nå! :happy093
Jeg liker at du både jubler og klaget over det samme :D Jeg både jubler og klager over litt mer kvalme i dag igjen, etter to dager med litt mindre.

Jeg liker at du både jubler og klaget over det samme :D Jeg både jubler og klager over litt mer kvalme i dag igjen, etter to dager med litt mindre.
Haha ja! Glad for mer symptomer, men er jo ikke akkurat behagelig heller når man må skjære grimaser hver gang man ammer :laughing002

Jeg er også mer kvalm igjen i dag, nesten ikke noe kvalme i går, blir jo så nervøs med en gang! Forhåpentligvis klarer jeg å slappe litt mer av etter ultralyden. Er så redd:bag::pompus:

Lite symptomer :D Det stresser meg heldigvis ikke, for jeg vet det er vel så vanlig. Og små symptomer har jeg, men ingenting som plager i hverdagen. Bestilt første ultralyd om 15 dager for å forhåpentligvis se et bankende hjerte, og kanskje få et bilde å ta med til kommende besteforeldre den helga:Heartpink

Og jeg har fått så lange vipper! Wow! :hilarious:

Jubler over at jeg endelig våger meg inn i denne gruppa:happy: Har hatt spotting av og på fra positiv test, men etter flott HCG stigning på blodprøver og blødning som endelig har stoppet våger jeg å håpe på at dette skal gå bra:Heartred Med termin 30 september ligger jeg langt bak de fleste her inne, men håper jeg kan bli med likevel:happy::Heartpink

Jubler over at jeg endelig våger meg inn i denne gruppa:happy: Har hatt spotting av og på fra positiv test, men etter flott HCG stigning på blodprøver og blødning som endelig har stoppet våger jeg å håpe på at dette skal gå bra:Heartred Med termin 30 september ligger jeg langt bak de fleste her inne, men håper jeg kan bli med likevel:happy::Heartpink
Så klart du kan! Velkommen! :Heartbigred

Jubler over å ha funnet strikkegladen igjen, når formen er så dårlig at jeg ikke kan se på tv eller pc skjermen. Men strikking er påvist å senke stress, så da blir det ny genser på ho mor i huset

Jubler over at kvalmen har kommet for fullt! Våknet i natt og fikk ikkje sove igjen fordi kvalmen tok overhand. Heldigvis har eg fleksibel jobb så kan ha heimekontor når det trengs. Alle symptomer er så hjertelig velkommen <3

Back
Topp