Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Det er så deilig å flyte littJubler for å endelig ha fått meg en tur i bassenget i dette svangerskapet Tror en time i bassenget er min favoritt ting å gjøre mens jeg er gravid
Enig! Vi har vår stående i gangen og det er helt gull for å ta all sanden fra barnehagen etc. I høstsesongen går den hver dagJeg jubler for at jeg endelig har kjøpt med robotstøvsuger! For en fantastisk oppfinnelse
Haha, kjenner meg igjenJubler over å endelig få vært på do etter nesten en uke som forstoppet. Sorry for denne altså, men bare kjente jeg blei så gla nå
Så bra anbefaler yoghurt med hele linfrø i.Jubler over å endelig få vært på do etter nesten en uke som forstoppet. Sorry for denne altså, men bare kjente jeg blei så gla nå
Forsto det sånn at når man tar jerntabletter i så høy dose som jeg gjør så skal man ha minimalt med meieriprodukter. Iallefall beskjeden samboeren fikk på apoteket når han var å hentet det ut til megSå bra anbefaler yoghurt med hele linfrø i.
Jeg har hørt at man helst ikke skal ta jern sammen med melk, men gjerne med appelsinjuice- fordi c-vitamin øker jernopptaket, mens melk forsinker det. Men vi gravide trenger jo jod og kalsium også som finnes i meieriprodukter så med mindre legen har sagt det helt eksplisitt, tror jeg at jeg ville vært forsiktig med å kutte ut eller kutte for mye ned på meieriprodukter. Det jeg gjør, er at jeg tar jern til frokost og da drikker jeg juice istedet for melk. Men jeg drikker melk til andre måltider.Forsto det sånn at når man tar jerntabletter i så høy dose som jeg gjør så skal man ha minimalt med meieriprodukter. Iallefall beskjeden samboeren fikk på apoteket når han var å hentet det ut til meg
Jeg drikker ikke melk til vanlig da jeg er intolerant og må ha laktosefritt. Spiser meieriprodukter i mat. Men er begrenset med inntak grunnet at jeg blir dårlig av det. Så tar kalium tilskuddJeg har hørt at man helst ikke skal ta jern sammen med melk, men gjerne med appelsinjuice- fordi c-vitamin øker jernopptaket, mens melk forsinker det. Men vi gravide trenger jo jod og kalsium også som finnes i meieriprodukter så med mindre legen har sagt det helt eksplisitt, tror jeg at jeg ville vært forsiktig med å kutte ut eller kutte for mye ned på meieriprodukter. Det jeg gjør, er at jeg tar jern til frokost og da drikker jeg juice istedet for melk. Men jeg drikker melk til andre måltider.
OkForsto det sånn at når man tar jerntabletter i så høy dose som jeg gjør så skal man ha minimalt med meieriprodukter. Iallefall beskjeden samboeren fikk på apoteket når han var å hentet det ut til meg