mammainnlandet
Forelsket i forumet
Jubler over at jeg ikke har hatt noen flere små blødninger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg liker at du både jubler og klaget over det sammeJubler over endelig såre brystvorter, blir glad for alle symptomer jeg kan få nå!![]()
Haha ja! Glad for mer symptomer, men er jo ikke akkurat behagelig heller når man må skjære grimaser hver gang man ammerJeg liker at du både jubler og klaget over det sammeJeg både jubler og klager over litt mer kvalme i dag igjen, etter to dager med litt mindre.

@Forumansvarlig kan hjelpe deg med å få redigeringsfunksjonen tilbake på dine innleggOps vet ikke hvorfor bartemannen kom opp og jeg kan ikke redigere innlegg![]()
Åh takk! Visste ikke det, er det et sted man kan skrive til dem?@Forumansvarlig kan hjelpe deg med å få redigeringsfunksjonen tilbake på dine innlegg![]()
Takk❤Send dem en meldingVis vedlegget 397224

Har hatt spotting av og på fra positiv test, men etter flott HCG stigning på blodprøver og blødning som endelig har stoppet våger jeg å håpe på at dette skal gå bra
Med termin 30 september ligger jeg langt bak de fleste her inne, men håper jeg kan bli med likevel

Så klart du kan! Velkommen!Jubler over at jeg endelig våger meg inn i denne gruppaHar hatt spotting av og på fra positiv test, men etter flott HCG stigning på blodprøver og blødning som endelig har stoppet våger jeg å håpe på at dette skal gå bra
Med termin 30 september ligger jeg langt bak de fleste her inne, men håper jeg kan bli med likevel
![]()

Samme her! Og gratulerer! Var nettopp på UL selv, alt bra og et lite bankende hjerteJubler over at utralyden nå gikk over en hver forventning. Så hjerteslag og denne lille krabaten har tydeligvis kommet for å bli![]()

Samme her! Og gratulerer! Var nettopp på UL selv, alt bra og et lite bankende hjerte![]()
Jeg har nå fikset slik at du kan redigere@Forumansvarlig kan hjelpe deg med å få redigeringsfunksjonen tilbake på dine innlegg![]()