Gratulerer med dagen til dere begge!Jubler for 6 åring i hus i dag Kan ikke tro at det i dag er 6 år siden jeg ble mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen til dere begge!Jubler for 6 åring i hus i dag Kan ikke tro at det i dag er 6 år siden jeg ble mamma
Tusen takkGratulerer med dagen til dere begge!
Så deilig for degFørste jordmortime idag, fikk høre hjertelyden fikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!
Herlig! Fikk du høre med doppler? Tok det i så fall lang tid å finne? Og hvor langt er du på vei?Første jordmortime idag, fikk høre hjertelyden fikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!
Ja, brukte kanskje 2-3 minutter på å finne den. Var 13+3 da - hun sa før hun startet at det må ikke engste meg om hun ikke fant den, for er ikke alltid lett å finne så tidligHerlig! Fikk du høre med doppler? Tok det i så fall lang tid å finne? Og hvor langt er du på vei?
Takk for svarJa, brukte kanskje 2-3 minutter på å finne den. Var 13+3 da - hun sa før hun startet at det må ikke engste meg om hun ikke fant den, for er ikke alltid lett å finne så tidlig
Så gøy! Skal til JM på mandag, håper på å få høre da. Er da 16+0, så håper det går.Første jordmortime idag, fikk høre hjertelyden fikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!
Så herlig!!Fikk høre hjertelyden hos jordmor i dag