Gratulerer med dagen til dere begge!Jubler for 6 åring i hus i dagKan ikke tro at det i dag er 6 år siden jeg ble mamma
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen til dere begge!Jubler for 6 åring i hus i dagKan ikke tro at det i dag er 6 år siden jeg ble mamma
![]()

Så deilig for degFørste jordmortime idag, fikk høre hjertelydenfikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!

Herlig! Fikk du høre med doppler? Tok det i så fall lang tid å finne? Og hvor langt er du på vei?Første jordmortime idag, fikk høre hjertelydenfikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!
Ja, brukte kanskje 2-3 minutter på å finne den. Var 13+3 da - hun sa før hun startet at det må ikke engste meg om hun ikke fant den, for er ikke alltid lett å finne så tidligHerlig! Fikk du høre med doppler? Tok det i så fall lang tid å finne? Og hvor langt er du på vei?
Takk for svarJa, brukte kanskje 2-3 minutter på å finne den. Var 13+3 da - hun sa før hun startet at det må ikke engste meg om hun ikke fant den, for er ikke alltid lett å finne så tidlig![]()
Så gøy! Skal til JM på mandag, håper på å få høre da.Første jordmortime idag, fikk høre hjertelydenfikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!
Er da 16+0, så håper det går.Så herlig!!Fikk høre hjertelyden hos jordmor i dag![]()