Jubeltråd

Jeg jubler over at jeg har begynt å tro på at jeg er gravid. Lenge trodde jeg at jeg bare hadde et innbilt svangerskap, og jeg følte at jeg løy folk midt i trynet de gangene jeg delte nyheten. Etter TUL har jeg forstått at dette er på ekte, og ikke bare en dårlig spøk. Hurra for det!

Travel helg og jeg har overlevd og kvalmen er kun tilstede innimellom..Spe etter måltid men går over :talk017

Første jordmortime idag, fikk høre hjertelyden :love7 fikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!

Første jordmortime idag, fikk høre hjertelyden :love7 fikk også en kjempekoselig jordmor denne gangen, så imøtekommende og varm - stikk motsatt av hva jeg hadde sist svangerskap!
Herlig! Fikk du høre med doppler? Tok det i så fall lang tid å finne? Og hvor langt er du på vei?

Herlig! Fikk du høre med doppler? Tok det i så fall lang tid å finne? Og hvor langt er du på vei?
Ja, brukte kanskje 2-3 minutter på å finne den. Var 13+3 da - hun sa før hun startet at det må ikke engste meg om hun ikke fant den, for er ikke alltid lett å finne så tidlig ♥️

Så gøy! Skal til JM på mandag, håper på å få høre da. :Heartpink Er da 16+0, så håper det går.

Back
Topp