Jubeltråd

Jubler for en natt med kun en oppvåkning for å gå på do!! Virker som livmoren begynner komme høyere opp no

Ny UL idag og det såg fint ut, så lettet, men klarer nok ikke slappe av på noen uker enna mtp historie med to MA! 9+6 idag.. satt tilbake to dager fra forrige UL (2 uker siden). Også noe som gjør jeg bekymrer meg selv om jeg vet det er veldig vanlig <3 :Heartred :Heartred :Heartred So far so good til tross for spotting og mensmurringer/smerter!

Ny UL idag og det såg fint ut, så lettet, men klarer nok ikke slappe av på noen uker enna mtp historie med to MA! 9+6 idag.. satt tilbake to dager fra forrige UL (2 uker siden). Også noe som gjør jeg bekymrer meg selv om jeg vet det er veldig vanlig <3 :Heartred :Heartred :Heartred So far so good til tross for spotting og mensmurringer/smerter!
Så herlig ❤❤❤

Åhh, hurra for at alt er fint❤️❤️
Når har utviklingen stoppet de andre gangene? Håper alle gode ting er 3 nå!

Åhh, hurra for at alt er fint❤️❤️
Når har utviklingen stoppet de andre gangene? Håper alle gode ting er 3 nå!
Lengste utviklingen kom var 8+2, og 6+? Men fant det ut i uke 10 og 11.. vi krysser fingrene for det!! :Heartred Var såååå nervøs før timen

Lengste utviklingen kom var 8+2, og 6+? Men fant det ut i uke 10 og 11.. vi krysser fingrene for det!! :Heartred Var såååå nervøs før timen

Da har du jo kommet godt over den grensa der da, det er jo kjempe bra ❤️ Håper du klarer å se ke skuldrene snart!

Jeg fant en pakke med selvplukkede jordbær i fryseren! :gen014:happy093
Har fått helt dilla på halvtine jordbær med litt søtning over. Men jordbærene MÅ være halvtinte så jeg får litt tyggemotstand, og de smelter i munnen og er litt tørsteslukkere. På sommeren så er jo fryste druer gull! Åh..nå fikk jeg lyst på det nå!

Back
Topp