Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at alt er fint Kjekt å høre fra deg igjen.Vært noe fraværende i det siste, men kan endelig juble over at to uker med blødning har stoppet opp! Har vært til UL både før og etter blødningen startet, og så/hørte hjertet begge ganger. Ingen forklaring på hvorfor jeg blødde, men antagelig sarte slimhinner ifbm innvendig UL. Har også vært voldsomt forkjøla de to ukene med uendelig mye hoste som jeg også kan juble for nesten er forbi! Mulig dette har bidratt til at blødningen varte så lenge, altså mye «trykk»? Ikke til å vite, men jubler også over offentlig TUL om litt over to uker, og håper alt fortsatt ser greit ut!
Håper dere fortsatt vil skrive litt utenfor skjult forum også, for meg (oss?) som er for kvalme til å ha kapasitet til å skrive nok innlegg, men liker å lese hva andre tenker og grubler på i disse spennende tiderJubler for 5k innlegg
Håper dere fortsatt vil skrive litt utenfor skjult forum også, for meg (oss?) som er for kvalme til å ha kapasitet til å skrive nok innlegg, men liker å lese hva andre tenker og grubler på i disse spennende tider
Jubler for at jeg har trent to dager på rad