Jubler over vel gjennomført ultralyd, med et blinkende, bankende hjerte på skjermen! Nå puster jeg myyye lettere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa!Jubler for en omsorgsknapp!!! Endelig slipper man hjerteøynene når det ikke passer
Hvilket merke?Jubler ! Kjøpte meg doppler på finn som kom i posten i dag, og fant hjertelyden så greit som bare det! Er 9+5 i dag og ikke vært på tidlig UL pga sommerstengt. Men siden jeg mistet sist har jeg vært redd for at det ikke er hjerteslag! Så nå er jeg bare veldig veldig letta
Det er jo bare helt naturlig at du føler slik du gjør, etter å ha opplevd dødfødsel Håper at alt du jubler for blir dominerende i tankesettet ditt så du likevel får nyte ferien og får et fantastisk opphold i Spania!Kjenner at det på ingen måte er lett å være gravid igjen etter dødfødsel. Jeg overanalyserer og har en innebygd «worst-case-senario»-mekanisme som slår inn hver gang jeg tviler på noe.
I morgen reiser vi til Spania, og det gjør meg litt engstelig at vi reiser fra trygge Norge. Redd for at noe skal skje mens vi er der. Så i dag var vi inne hos gyn for å sjekke enda en gang at alt er fint før vi reiser. Og det er det
Jubler derfor over at tingene jeg har sett for meg bare har vært unødvendig engstelse, og at lille har det fint.