Jubeltråd

Jubler for at formen fortsatt er god og at jeg kan nyte ferien før kvalmen og oppkasten setter inn for fullt som med de 3 andre.
 
Jubler for å ha kommet lenger enn sist, og at halvparten av de 12 første kritiske ukene er tilbakelagt uten å ha hatt noen grunn til bekymring så langt :woot: :Heartpink
 
Jubler for at jeg fortsatt har sypmtomer, ikke blør og at mannen koser på magen min når jeg sovner på sofaen ♡
 
Jubler :smiley-bounce012 ! Kjøpte meg doppler på finn som kom i posten i dag, og fant hjertelyden så greit som bare det! Er 9+5 i dag og ikke vært på tidlig UL pga sommerstengt. Men siden jeg mistet sist har jeg vært redd for at det ikke er hjerteslag! Så nå er jeg bare veldig veldig letta :angel8
 
Jubler for at jeg fremdeles ikke har sett noe blod, og at jeg har symptomer som bare gjør meg trygg på at ting utvikler seg slik det skal, men ikke er så plagsomme at de ødelegger hvor godt jeg fungerer i hverdagen :joyful: Føler meg veldig heldig!
 
Jubler for 8+0 og at det gikk bra med lille i barnehagen i dag! Vi er på tilvenning og vi må være der med de, men hun har storkoset seg, hilset på barna og var nesten aldri sammen med meg (hun virker altså veldig trygg). :joyful:
 
Back
Topp