Jubeltråd

Jubler :smiley-bounce012 ! Kjøpte meg doppler på finn som kom i posten i dag, og fant hjertelyden så greit som bare det! Er 9+5 i dag og ikke vært på tidlig UL pga sommerstengt. Men siden jeg mistet sist har jeg vært redd for at det ikke er hjerteslag! Så nå er jeg bare veldig veldig letta :angel8
Hvilket merke?:D
 
Jubler for at formen eeendelig er stigande Berre kvalm midt på natta når det er lenge sida mat og generelt når eg er svolten
 
Kjenner at det på ingen måte er lett å være gravid igjen etter dødfødsel. Jeg overanalyserer og har en innebygd «worst-case-senario»-mekanisme som slår inn hver gang jeg tviler på noe.
I morgen reiser vi til Spania, og det gjør meg litt engstelig at vi reiser fra trygge Norge. Redd for at noe skal skje mens vi er der. Så i dag var vi inne hos gyn for å sjekke enda en gang at alt er fint før vi reiser. Og det er det❤️
Jubler derfor over at tingene jeg har sett for meg bare har vært unødvendig engstelse, og at lille har det fint.
 
Kjenner at det på ingen måte er lett å være gravid igjen etter dødfødsel. Jeg overanalyserer og har en innebygd «worst-case-senario»-mekanisme som slår inn hver gang jeg tviler på noe.
I morgen reiser vi til Spania, og det gjør meg litt engstelig at vi reiser fra trygge Norge. Redd for at noe skal skje mens vi er der. Så i dag var vi inne hos gyn for å sjekke enda en gang at alt er fint før vi reiser. Og det er det❤️
Jubler derfor over at tingene jeg har sett for meg bare har vært unødvendig engstelse, og at lille har det fint.
Det er jo bare helt naturlig at du føler slik du gjør, etter å ha opplevd dødfødsel :Heartpink Håper at alt du jubler for blir dominerende i tankesettet ditt så du likevel får nyte ferien og får et fantastisk opphold i Spania! :love2
 
Jubler idag, for at en kollega (lege) ikke nøøøølte når jeg spurte om hun kunne ta en titt med UL å se om det var liv, da jeg har fått MA helt på hjernen:dead:

Og etter litt leting hører jeg hun si ‘der!’ Og vi så et lite blinkende hjerte på skjermen:Heartred:shy:

Jeg trodde jeg var ca 6+2, men målingene sier at jeg kanskje er et par dager tidligere:shy:
 
Jeg er overlykkelig for at jeg ikke er særlig kvalm i dette svangerskapet. Sist var det et mareritt, og jeg var forberedt på det samme denne gangen. Men takk og pris, svangerskap kan visst være ulike fra gang til gang :happy:
 
Back
Topp