Jubeltråd

Skjekk om du har rett på tilrettelegging/svangerskapspenger
Rett og rett - det blir opp til legen å vurdere :) I følge meg selv så kan jeg lett fylle kravene, men en lege kan være uenig.

Dumt spørsmål, men har ikke alle rett på (et forsøk på) tilrettelegging? Er det ikke det som burde være første tiltak, før sykemelding?
Tilrettelegging på papiret er fint - men dette gjelder mest på det psykiske/stress/ belastning/press, og da blir det litt vanskelig :dead:

Joda, arbeidsgiver er pliktig til å tilfettelegge. Men det varierer fra arbeidsgivern, jobben og den gravide, hvor "på" man er.

Skjønner, takk!

Tilrettelegging på papiret er fint - men dette gjelder mest på det psykiske/stress/ belastning/press, og da blir det litt vanskelig :dead:

Skjønner :Heartred Prøvde å lese litt om tilrettelegging, og det virker som om det du beskriver (stress) også er en grunn for det. Men jeg kan veldig lite om tema da, så mulig jeg tar feil, tenker bare det er viktig å tenke over hvilke rettigheter man har. Håper du finner en løsning :Heartred

Dere som har flere barn, og slitt med kvalme osv - har det vært noen forskjell på hvilke kjønn dere har bært på? :angelic:

Dere som har flere barn, og slitt med kvalme osv - har det vært noen forskjell på hvilke kjønn dere har bært på? :angelic:
Sist fikk jeg jente i hvertfall. Og det er vdl med jente de sier det er værst. Men søsteren min fikk gutt og hun lå på sykehuset store deler av svangerskapet, for hun klarte ikke holde noe nede.

Nei.. ikke noe kvalm med mine to første gutter. Med gutt nr 3 spydde jeg hver dag i 8 uker :hilarious:

Jubler for 7+0 :happy093
Henger såååå langt bak mange av dere andre :hilarious:

Jubler for at formen kjennes god ut så i dag skal jeg dra meg på trening :)
Burde klippa plenen også.. Men det er jo 1.pinsedag, så det må vel egt vente til tirsdag :facepalm:

Back
Topp