Jubeltråd

Jubler over 3+ på CB digital:Heartpink

Jubler for at det endelig er helg og vi skal kose oss med italiensk pizza :smiley-angelic003

Jubler for ikm dagen er overstått uten blødning :happy093

Enda en uke overstått, og bare 6 dager til TUL. :D

Endelig over grensa til kjemisk! Synes det er så rart å være så investert i et svangerskap som ikke ville ha blitt ansett som en "ordentlig" graviditet engang.

Last edited:
Jubel for 3+ på CB digital, etter min rekning den burde slå ut som 3+ i dag, veldig veldig glad for det :smiley-bounce016

Jubler for passert ny uke og "halvveis" i 1. trimester! Og gjennomført første svangerskapskontroll i dag!

Jubel for 6+0 i dag :Heartpink

Jubler over 7+0 idag, og fortsatt ikke oppkast:rolleyes: Kvalmen er her, og lite matlyst, men det kan jeg leve med..:sorry:

Hadde egentlig tenkt å gå inn i klagetråden og klage over at jeg er så kvalm. Det som møter meg der er noen som klager over blødning. Og da kjenner jeg meg så ydmyk og takknemlig.
Så jeg vil juble over den kr&@& kvalmen (overbevist??), men likevel er jeg så takknemlig for at jeg våkner hver dag uten en bekymring om blødning. Selv hvor ufarlig den kan være, så er det virkelig en frykt man vil slippe. :)

Ha en fin dag, uansett om dere kommer dere opp eller blir liggende i vannrett. :blob6

Jubler for 17. mai! En av mine absolutt favorittdager i løpet av året!

Jubler for at lillesøster sover midt på dagen, og at mannen tar seg av barnetoget med storebror mens jeg sitter hjemme og passer sovende ettåring :D

Back
Topp