Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tok med puta på tur jeg. Sover såå mye bedre med så den drasset jeg med meg overalt på turJubler for 15 uker, at jeg har kommet hjem til gravidputa mi (sover mye bedre med den!) og at det visstnok ikke skal regne så mye som det var meldt i dag![]()
Hvilken gravidpute har dere?Jeg tok med puta på tur jeg. Sover såå mye bedre med så den drasset jeg med meg overalt på tur![]()
Jeg elsker BB hugme (?), brukt den som ikke gravid ogsåHvilken gravidpute har dere?

Har du brukt den som ammepute og? Noen som sier de ikke syns den er så bra som ammepute…Jeg elsker BB hugme (?), brukt den som ikke gravid også
Den er forøvrig også med på tur.
)Jeg har BB hugme, er veldig fornøydHvilken gravidpute har dere?
Nei det har jeg ikke fått muligheten til, men når babyen kommer vil jeg nok ha egen ammeperioden. Ikke bruke den som vanligvis ligger mellom beina mineHar du brukt den som ammepute og? Noen som sier de ikke syns den er så bra som ammepute…

Sikkert alle årene med/til psykolog som gjør at jeg liker å tenke positivtDet er forresten vitenskapelig bevist at å føre en takknemlighetsdagbok (eller det vi gjør her, fokusere på hva vi har å juble over) er veldig bra på veldig mange måter! Så bra initiativ! (Fra psykologen i forumet)

Jubler forresten for å ha dratt på ferie til sol og varme. Var rimelig lei av det konstante regnværet
Gjør noe med humør og motivasjon for å jobbe igjen.
Jubler også for å kjenne liv fra babyen![]()
Så kosJubler forresten for å ha dratt på ferie til sol og varme. Var rimelig lei av det konstante regnværet
Gjør noe med humør og motivasjon for å jobbe igjen.
Jubler også for å kjenne liv fra babyen![]()
Hvordan kjenner du liv? Hvor langt er du på vei?