Jubeltråd

Jubler for 15 uker, at jeg har kommet hjem til gravidputa mi (sover mye bedre med den!) og at det visstnok ikke skal regne så mye som det var meldt i dag :joyful:

Jubler for 15 uker, at jeg har kommet hjem til gravidputa mi (sover mye bedre med den!) og at det visstnok ikke skal regne så mye som det var meldt i dag :joyful:
Jeg tok med puta på tur jeg. Sover såå mye bedre med så den drasset jeg med meg overalt på tur:D

Last edited:
Det er forresten vitenskapelig bevist at å føre en takknemlighetsdagbok (eller det vi gjør her, fokusere på hva vi har å juble over) er veldig bra på veldig mange måter! Så bra initiativ! (Fra psykologen i forumet :shy: )

Har du brukt den som ammepute og? Noen som sier de ikke syns den er så bra som ammepute…
Nei det har jeg ikke fått muligheten til, men når babyen kommer vil jeg nok ha egen ammeperioden. Ikke bruke den som vanligvis ligger mellom beina mine :knegg:

Det er forresten vitenskapelig bevist at å føre en takknemlighetsdagbok (eller det vi gjør her, fokusere på hva vi har å juble over) er veldig bra på veldig mange måter! Så bra initiativ! (Fra psykologen i forumet :shy: )
Sikkert alle årene med/til psykolog som gjør at jeg liker å tenke positivt :smiley-ashamed004:knegg:

Jubler forresten for å ha dratt på ferie til sol og varme. Var rimelig lei av det konstante regnværet:flower
Gjør noe med humør og motivasjon for å jobbe igjen.

Jubler også for å kjenne liv fra babyen:love7

Jubler for at April nå er i gang! Det er tre måneder etter oss som er aktivt allerede :joyful:

Jubler forresten for å ha dratt på ferie til sol og varme. Var rimelig lei av det konstante regnværet:flower

Så kos :Heartred Hvordan kjenner du liv? Hvor langt er du på vei?

Back
Topp