Så deilig med et helt nytt bad med sauna![]()
Ja det gledes veldig til det er ferdig! Skal bli deilig med både sauna og større bad!
Hvordan har du det om dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med et helt nytt bad med sauna![]()
Ja det gledes veldig til det er ferdig! Skal bli deilig med både sauna og større bad!
Hvordan har du det om dagen?
Enn du, da?Det forstår jeg godtJeg så varm av meg, så ikke glad i sauna, men skulle gjerne hatt nytt bad
Jeg har det noenlunde greit. Ikke kastet opp på 3 dager(bank I bordet). Fortsatt kvalm til tider, men mye bedre enn det varEnn du, da?
Så for min del blir sauna et stort plussVanligvis er jeg en frostpinne, men nå i svangerskapet må termostaten være gåen! Fryser og svetter om hverandre!Så for min del blir sauna et stort pluss
Så godt å høre! Håper det holder seg slik fremover, og at du snart er ferdig med den perioden! Her går det greit, kvalmen har roet seg et par hakk nå. Ble veldig dårlig og kastet opp i går, men nå kan det gå et par dager mellom. Det værste nå er egentlig den kraftige hodepinen og migrenen jeg har daglig. Ufattelig utmattende og slitsomt. Føler meg også veldig drit og har dårlig samvittighet for at jeg må ta medisiner hver dag. Men ellers vil jeg ligge å pines, og det makter jeg ikke lenger.....
Deilig kvalmen har roet seg ett par hakk, men fy slren så kjipt det er å være så plaget av migrene

Jeg er varm av meg til vanlig og, men i graviditeten er det helt ekstremtBlir som en varmeovn, rett å slett
Deilig kvalmen har roet seg ett par hakk, men fy slren så kjipt det er å være så plaget av migrene
Jeg har slitt med det selv den siste mnd, har dog vært bra de siste par dagene*bank I bordet* Forstår godt du må ta migrenemedisiner når du har det hver dag
![]()
Da er du akkurat lik min samboer, han er som en ovn mens jeg hakker tenner!
Jeg har jo hatt det i mange år nå, men aldri opplevd så hyppige anfall som nå. Det unner jeg absolutt ingen! Håper det går over etterhvert![]()

En liten bedagelig tass denne gangen også. Og brukte 35 min på å få han til å snu seg
Og jubler for at gyn satte meg som på kontrolltime, da kostet det 1000kr og ikke 1750kr som det egentlig koster
Han er så hyggelig den mannen
Noen er heldige og slipper helt unna migrene mens de er gravide, men andre får det verre igjen, stakkars. Jeg får migrene av hormonprevensjon, så kan ikke gå på det da jeg har økt sjans for bloldpropp. Så jeg bruker vanligvis ikke prevensjon og dermed har jeg sjeldent migrene, men i graviditeten slår det litt ut
haha, ja, jeg koker, så samboer pleier å varme seg på meg, mens jeg synes han er deilig kald![]()
Jubler for å ha sett lillegutt på ultralyd igjen idagEn liten bedagelig tass denne gangen også. Og brukte 35 min på å få han til å snu seg
Og jubler for at gyn satte meg som på kontrolltime, da kostet det 1000kr og ikke 1750kr som det egentlig koster
Han er så hyggelig den mannen
![]()
Ja stemmer! Jeg hadde et stort håp om at jeg ville være en av dem som mister det helt i svangerskapet, men den gang ei! Det får jeg bare leve med
Prevensjon har for min del vært ok, jeg har hatt litt kraftigere migrene ved menstruasjon når jeg går på ppiller (hormonprevensjon). Har prøvd litt andre typer også, minipiller osv, men det funker ikke for meg. Men jeg har klart meg fint![]()
Fantastisk!Jeg har så lyst på en UL til før OUL i mai, men sambo reiser offshore på mandag og kommer hjem bare 1 uke før den store dagen! Jeg får smøre meg med tålmodighet! Kjenner jeg bekymrer meg litt om dagen, kjenner lite og føler meg ikke gravid. Men har forstått at det er normalt, så prøver å legge det bort
![]()
Helt normalt å ikke kjenne seg gravid, men er litt lettere når man kjenner spark dagligDet er så magisk å se lille på ultralyd og veldig betryggende hvis man er litt uroligHelt normalt å ikke kjenne seg gravid, men er litt lettere når man kjenner spark daglig
![]()
Tenker ofte tilbake på UL uke 12, det var veldig fint! Savner å se lille
Jeg er førstegangs så har aldri kjent det før dessverre. For ca en uke siden kjente jeg noe som kunne ligne leamus nederst i magen, men om dette var fosterbevegelser vet jeg ikke. Fikk beskjed på UL i uke 12 at morkaken ligger forran, som en pute, og at jeg derfor muligens vil kjenne bevegelser sent. Kjenner du mye liv nå?![]()
Ja, er så utrolig koselig å se den lille på ultralyd

Alt så fint ut på ultralyd og venter ei lita jente![]()

Ååh. Gratulerer!Alt så fint ut på ultralyd og venter ei lita jente![]()