Jubeltråd

Jubler for at våren endelig er på vei her nord! :smug:
 
Jubler for 13 uker og at magen har begynt å vise (dvs umulig å skjule lengre) :D
 
Jubler for at jeg endelig i dag har nådd 12 uker:D
 
Jubler for fredag, helg og 17+0 i dag!
:happy093
 
Jubler for å ha fått i meg en porsjon middag:hello2
 
Jeg jubler over hvor godt det er å være til i dag ! :cat :icescream:king:flower:wav

solen skinner og det er lørdag ! Kose oss masse !! :Heartbigred Begynte å sole meg litt igår og skal sette meg ut i sola i dag også. Tror jeg aldri har vært så bleik i mitt liv som jeg har vært i vinter !! :wacky::wacky: Skal bli DIGG å bygge opp en fin TÆN! Det er dagens JUBEL !
 
Jubler for en kjempefin UL på sykehuset i dag. Etter en vond uke med mensmurringer og mye vondt var det utroliiiiig godt å se lillevennen som var aktiv og frisk! :Heartred:love017
 
Jubler for at kvalmen er betydelig redusert:happy093
 
I dag må det jubles!!!:smiley-bounce015Ikke vært kvalm i hele dag og fortsatt fin:wavhadde glemt hvor deilig det er og hvor sykt mye mer energi man får! :happy:
 
Jubler for å mest sannsynlig ha kjent at lille sparker vilt rundt seg på morgenkvisten. :D
 
Jubler for å kjent spark fra lille:smiley-bounce016:smiley-bounce012:love017
 
Jubel for mindre kvalme og kjent liv i magen :nicethread

og Juuuuuubel for treningssenteret som har åpnet !! :smiley-bounce016
 
Jubler for at vi er ferdig med riving av bad og datarom (slåes sammen til større bad) , og at vi klarte å presse inn plass til en (veldig) etterlengtet sauna!! :D
 
Jubler for at vi er ferdig med riving av bad og datarom (slåes sammen til større bad) , og at vi klarte å presse inn plass til en (veldig) etterlengtet sauna!! :D

Så deilig med et helt nytt bad med sauna:D
 
Back
Topp