Jubeltråd

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Vi må jo ha en jubeltråd! Her kan vi juble over lite og stort.

:wav
 
Jeg jubler over at sola skinner i dag! Det var meldt vind og regn, men sola skinner og dagen er fiiin! (Og jeg er graviiid!)
:smug::smug:
 
Ingen som jubler? :shy:

I dag jubler jeg for en snill mann som lar meg ligge på sofan, lager mat og servere meg det jeg trenger når jeg er helt energiløs og kvalm. :Heartred
 
Jubler for at alt var bra på ultralyd i går, og at vi venter en liten jente:Heartpink
 
Jubler for påskeferie og egentid med familien som var etterlengtet ❤️

og for baby i magen❤️
 
Jubler for at jeg er 15+0 i dag!! ❤️
 
Jubler for etterlengtet tid på sofaen med god samvittighet nå som det endelig er påskefri:smiley-angelic003
 
Jubler for en fin time hos fastlegen, og frisk fin baby, med hjertebank, på ultralydapparat fra 80-tallet :hilarious::smug:
 
Til tross for trøtthet og ryggplager så har jeg så smått begynt med litt styrketrenkng. Første runde i dag. Lett økt med 12 og 16kg kettlebell. Hurra for det :D:D
 
Jeg jubler over å endelig ha overskudd til å gå litt på tur! Etter mange uker sofaliggende. Jeg får til å hjelpe litt med husarbeid og i går hang jeg opp noen knaggrekker som har ligget klare i ukesvis! :hilarious:
 
Jubler over at jeg i går nesten ikke var kvalm i det hele tatt! Fantastisk følelse etter mange uker med kvalme. Fikk til og med spist litt av påskesjokoladen jeg ikke hadde lyst på i påska:smiley-bounce016
 
Jeg jubler over å endelig ha overskudd til å gå litt på tur! Etter mange uker sofaliggende. Jeg får til å hjelpe litt med husarbeid og i går hang jeg opp noen knaggrekker som har ligget klare i ukesvis! :hilarious:

Åååh, hørtes helt herlig ut:Heartred Så flink du er:thumleft
 
Jubler over at jeg i går nesten ikke var kvalm i det hele tatt! Fantastisk følelse etter mange uker med kvalme. Fikk til og med spist litt av påskesjokoladen jeg ikke hadde lyst på i påska:smiley-bounce016

Herlig:wav
 
Kjøpte første plagg til den lille. Alt ble plutselig så ekte! Jubler for at jeg gleder meg mer en jeg er redd for at noe skal skje!
 
Back
Topp