Jubeltråd

Jubler over TUL gjennomført! Klumpen ble målt nøyaktig til 8+5 som stemmer med min beregning, hjertet slo, riktig plassering og det er bare en i magen! Begynner å tro at jeg er gravid nå og skal bestille første legetime :happy::gen014 bonus også at TUL ble utført utvendig, virkelig ikke noe å grue seg til.

Så glad jeg kan rømme til mine foreldre sammen med sønnen vår for å gi samboeren tid til å lese til eksamene!

Jubler over at formen er grei idag. I tillegg sov 1åringen en lang dupp slik at jeg fikk støvsuget og vasket huset + bakt rundstykker :) Deilig å få gjort noe. Flyter litt over her for tiden siden jeg er så mye kvalm.
AFE11798-6D0F-4DF6-B9A6-B8F1B712FA6F.jpeg

Jubler over at formen er grei idag. I tillegg sov 1åringen en lang dupp slik at jeg fikk støvsuget og vasket huset + bakt rundstykker :) Deilig å få gjort noe. Flyter litt over her for tiden siden jeg er så mye kvalm.
Vis vedlegget 341139
Er så deilig når man føler man får gjort NOE! Flink du er:happy:

Jubler over kjempefin time hos jordmor idag ❤️ Fant hjertelyden og fikk se lille turneren på ultralyd! En liten sprellus :p:joyful:

Jubler over at jeg er ferdig på jobb, og skal ikke på jobb igjen før fredagskvelden :)

Jubler over fin baby på tul i dag ❤️ Skikkelig følelse på gutt nå. Gleder meg til magen blir større :)

Jubler for TUL i dag :Heartred Blir nok en liten jente :p Satt en dag fram (13+0)

Jeg jubler også over vellykket TUL i dag! Alt så fint ut, og det så ut som en liten jente♥️ Jeg ble satt frem til 12+6.

Back
Topp