Jubeltråd

Jubler over 8+0 i dag og jeg kunne kjenne livmoren når jeg var tissetrengt i natt

Jubler for at jeg fant hjertelyden igjen idag med doppler ❤️ (Fant den ikke igår :))

Jubler over å sett en liten krabbat med bankende hjerte målt til akkurat 7+2 som jeg og er i følge beregning! Så. Lettet!

Jubler over at jeg fikk se hjerte banke på TUL idag❤️❤️ Klarer ikke helt å ta det inn over meg etter så mange hinder på veien. Håper det klamrer seg fast hele veien ! Er 7+2 idag.

Jubler over et bankende hjerte på tul i dag og at jeg ble satt frem tre dager ❤️

Jubler for engel vakt, sklei ned trappen og klar til å ramle sikkelig stygt med korsryggen først, på et under sklei jeg bare på trinnene og datt ikke sikkelig

Jubler over å ha fått se et foster og et bankende hjerte på tidlig UL idag. Målt til at jeg er 7+3 idag :). Blir spennende å se om det blir juni eller juli baby. Trodde termin var 27 juni, men nå ser det ut til at 1 juli blir mer riktig. Holder meg i gruppa her til jeg er lengre på vei og terminen er mer sikker.

Jubel over at det er fredag i morgen og vi skal på hyttetur i helgen :hello2
Og jubel over at det er 10+2 i dag og jeg kan se magen har blitt litt rundere :Heartred
:smiley-bounce015

Jubler over at jeg har funnet hjertelyden med doppleren kjemperaskt begge gangene jeg har prøvd denne uka (mandag og idag) ❤️

Back
Topp