Jubeltråd

Jubler for at jeg og ei venninne skal ha spadag på The Well på torsdag :D Om ikke regjeringer stenger ned!

Jubler over at jeg fikk TUL idag pga. blødning igår. Alt så bra ut og vi så et bittelite embryo med bankende hjerte :Heartred Ingen blødninger fra livmoren, så er bare skjøre slimhinner som får meg til å blø/spotte litt :)

Det kan jeg ❤️ Er i nærheten av der vi allerede bor, har jobber, venner og begge har vokst opp! Så fornøyde :D Har en leiligheten som må selges da, så håper den går fort :p
https://www.finn.no/194691932

Såå fint, gratulera!❤ ikkje langt ifra der som svigerinna mi sine foreldre bur (og hu kommer fra, men hu har blitt Oslososs ;) ) elske Ålgård, e så fint :)

Såå fint, gratulera!❤ ikkje langt ifra der som svigerinna mi sine foreldre bur (og hu kommer fra, men hu har blitt Oslososs ;) ) elske Ålgård, e så fint :)
Kult at du kjenner til Ålgård! Ja et herlig tettsted, vi trives godt og er så takknemlige for å fått kjøpt hus og kan bli boende her :D

Kult at du kjenner til Ålgård! Ja et herlig tettsted, vi trives godt og er så takknemlige for å fått kjøpt hus og kan bli boende her :D

Verdens beste tante bur på nisseberget i Sandnes, så har alltid vært der masse og reist til Ålgård :) men så flytta ei venninne til Ålgård og så fant bror min verdens beste kåna fra Ålgård så nå e me der støtt og stadig hadde håpt å få reisa te kongeparken før jul, men spørs jo litt nå med korona og alt!

Jubler for 6+0!

Åå gratulerer:) Hva så du denne gangen? Er 9+6 neste gang jeg skal, og det er jo ca likt som deg. Spent på hva jeg får se:happy::happy:
Det ligger bilde under «Tidlig ultralyd» tråden ❤️ Nå kunn man se at det var en baby. Den var fremdeles liten, 2,6cm, men man kunne se hva som hva hode, kropp, hender og føtter. Lå å sparka med beina og vrikket seg frem og tilbake ❤️

Det ligger bilde under «Tidlig ultralyd» tråden ❤️ Nå kunn man se at det var en baby. Den var fremdeles liten, 2,6cm, men man kunne se hva som hva hode, kropp, hender og føtter. Lå å sparka med beina og vrikket seg frem og tilbake ❤️
Så herlig! Skal sjekke bildet:happy::happy:

Jubler for at jeg ikke kastet opp i morges og at lunsjen smakte faktisk godt :happy:
(kastet opp hver morgen og ettermiddag siste 3.5 uke og ikke hadde matlyst).

Back
Topp