Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jegEr i nærheten av der vi allerede bor, har jobber, venner og begge har vokst opp! Så fornøyde
Har en leiligheten som må selges da, så håper den går fort
https://www.finn.no/194691932
Kult at du kjenner til Ålgård! Ja et herlig tettsted, vi trives godt og er så takknemlige for å fått kjøpt hus og kan bli boende herSåå fint, gratulera!❤ ikkje langt ifra der som svigerinna mi sine foreldre bur (og hu kommer fra, men hu har blitt Oslososs) elske Ålgård, e så fint
![]()
Kult at du kjenner til Ålgård! Ja et herlig tettsted, vi trives godt og er så takknemlige for å fått kjøpt hus og kan bli boende her![]()
Nyt!Jubler for en hel dag på The Well i morgen![]()
Åå gratulererJubler over enda en vellykket TUL idag (9+4)![]()

Det ligger bilde under «Tidlig ultralyd» trådenÅå gratulererHva så du denne gangen? Er 9+6 neste gang jeg skal, og det er jo ca likt som deg. Spent på hva jeg får se
![]()
Så herlig! Skal sjekke bildetDet ligger bilde under «Tidlig ultralyd» trådenNå kunn man se at det var en baby. Den var fremdeles liten, 2,6cm, men man kunne se hva som hva hode, kropp, hender og føtter. Lå å sparka med beina og vrikket seg frem og tilbake
![]()

Jubler for at jeg ikke våknet kvalm i dag![]()