*Jubeltråd *

Jubler fordi jeg er 6+0 i dag! :D
 
Jeg var til jordmorkontroll idag. Jeg har fått samme fantastiske jordmor som sist, jeg fikk helsekort, vi søkte fødeplass og snakket masse sammen! Så utrolig godt å få gjort noe som gjorde dette litt mer virkelig :smiley-bounce016
 
Jeg var til jordmorkontroll idag. Jeg har fått samme fantastiske jordmor som sist, jeg fikk helsekort, vi søkte fødeplass og snakket masse sammen! Så utrolig godt å få gjort noe som gjorde dette litt mer virkelig :smiley-bounce016
Så koselig! Vært hos jordmor idag jeg å. Var koselig. Samme som jeg hadde sist.
 
Nå kjenner jeg at jeg også vil begynne å juble litt! :thumleft
1-2 på digital på mandag og 2-3 i dag fredag :happy093
Det vil jo si at det er fin økning denne gangen :smiley-angelic001:Heartred
 
6 uker i dag!
 
Jeg var til jordmorkontroll idag. Jeg har fått samme fantastiske jordmor som sist, jeg fikk helsekort, vi søkte fødeplass og snakket masse sammen! Så utrolig godt å få gjort noe som gjorde dette litt mer virkelig :smiley-bounce016

Hurra! Kan tenke meg alt føles mer virkelig ut etter en kontroll! Hvor langt er du på vei? Når er det «vanlig» å gå på første kontroll hos jordmor? Hilsen en som gikk gravid sist for 10 år siden, og ikke husker noe :eek:
 
Jubler i dag for at jeg føler jeg har hatt så snille symptomer til nå :) håper kvalmen fortsetter å holde seg unna:pp
 
Jubler for at dagene er så fantastiske for tiden! Jeg kjenner det strekker og vokser i magen, jeg har begynt å kjenne på kvalme, noe jeg synes er betryggende:hilarious: men er heldig som får det bort ved å småspise ofte. Jeg har fortsatt mye energi og holder meg godt i gang med full jobb og gode treningsøkter! Og imorgen stikker jeg til Thailand med mann og barn!   :woot: måtte denne lykkerusen bare vare xsmile9:Heartred
 
Jubler over at kvalmen har komt:angelic: Var ikkje kvalm dei gangene eg mista så ser på kvalmen som et godt tegn.
 
Fant en perfekt vannmelon på butikken! :excited001 Hadde cravings på det i forrige svangerskap og fikk såååå lyst på det nå i ettermiddag. Fikk nesten panikk over at det jo må være utenfor sesong og butikken sikkert ikke hadde. Men de hadde den mest perfekte vannmelon! Jeg begynte nesten å gråte der jeg stod i butikken... :laughing021
 
Last edited:
En dag nærmere mål :)
 
Back
Topp