*Jubeltråd *

Juber fordi mannen eg så snill å lar meg sove lenge om morningen, og tar seg av levering i bhg:angel9
 
Jubler for herlig vårvær. Skal fyre opp i bålpanna, så blir det pølser og s'mores til kidsa:D
 
Jubler over at jeg trodde det var 2 uker til TUL, for så å oppdage at jeg har TUL på tirsdag det er jo bare 6 dager til

Var det du som hørte til fødested Bodø? Jeg gjør det og lurte på hvor jeg kan henvende meg for å bestille TUL? :joyful:
 
Var det du som hørte til fødested Bodø? Jeg gjør det og lurte på hvor jeg kan henvende meg for å bestille TUL? :joyful:
Ja, jeg er henvist til gynekologisk senter i Storgata. Hun tar bare inn via henvisning. Følger meg opp gjennom hele svangerskapet. Er ingen plasser man får privat tul uten henvisning i Bodø
 
Var det du som hørte til fødested Bodø? Jeg gjør det og lurte på hvor jeg kan henvende meg for å bestille TUL? :joyful:

Nei denne gangen tilhører jeg ikke Bodø, gjorde det da jeg gikk gravid i 2016.da fikk jeg henvisning via fastlegen (eller var vikar legen) for da hadde jeg småblødninger/spotting så gikk dit å sa hva det var og han sendte henvisning men kunne ikke love at jeg fikk tul. Men det fikk jeg den gangen. :)
 
Endelig en dag med sol!!!
 
I dag jubler jeg for 3+ på CB digital! Er 5+1 :Heartred Også jubler jeg for at magefølelsen sier at denne gangen skal det gå bra!!
 

Vedlegg

  • 0159ADDB-DC7B-410E-93AF-BBF6179EA36E.jpeg
    0159ADDB-DC7B-410E-93AF-BBF6179EA36E.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 13
Ja, jeg er henvist til gynekologisk senter i Storgata. Hun tar bare inn via henvisning. Følger meg opp gjennom hele svangerskapet. Er ingen plasser man får privat tul uten henvisning i Bodø

Nei, det var det jeg syntes jeg hadde fått med meg...
 
Jubler fordi jeg har vært på sykehuset idag og sett hjerteslagene til lille prikken min :love7
Er bare 6+6 men føltes utrolig godt å se. Masse kan skje fremover men krysser fingrene for at alt går bra
 
Back
Topp