*Jubeltråd *

Frk Solrik

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Vi trenge en jubeltråd! I løpet av svangerskapet og hverdagen vil sikkert de fleste ha behov for å slippe ut litt jubel. Små og store.

Har du noe å juble for? Juble i vei her!
 
Jeg jubler for 3+ på Clearblue i dag! Jippi! Fikk aldri det da jeg hadde en SA i desember...så dette gleder jeg meg over her og nå, selv om jeg ikke vet fremtiden :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_20200212_201103686.jpg
    IMG_20200212_201103686.jpg
    16,8 KB · Visninger: 9
Jeg jubler fordi jeg er gravid for første gang i mitt liv. Jeg fikk første positive test natt til lørdag. Det var også min første positive test noen sinne. Vi Hadde prøvd i 13 mnd :smiley-bounce022
 
Jeg jubler fordi jeg er gravid for første gang i mitt liv. Jeg fikk første positive test natt til lørdag. Det var også min første positive test noen sinne. Vi Hadde prøvd i 13 mnd :smiley-bounce022

Å, så herlig når dere har prøvd så lenge! :Heartred
 
Jubler for at legen sendte sms på Hcg svaret mitt, og den har steget mye fra sist uke så han har tro på at dette går bra!!!
 
Jeg jubler igjen fordi jeg har klart å holde frokosten nede! :hilarious:
 
Jubler for at jeg fikk 3+ på digital test i dag! Ventet helt til nå å ta digital, og det var en helt annerledes følelse å lese av "Gravid 3+" enn å se teststrek. Føles mer virkelig nå :happy093
 
Back
Topp