Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! GratulererFramme på gardemoen og henter nygliset❤❤ mazda cx5. 2013 modell, ser flunkende ny utburger og en brus så starter vi å kjøre hjemover. Liten ikea-stopp i trondheim.
så heldige vi er!!God tur!!! Når regner dere med å være fremme?Framme på gardemoen og henter nygliset❤❤ mazda cx5. 2013 modell, ser flunkende ny utburger og en brus så starter vi å kjøre hjemover. Liten ikea-stopp i trondheim.
Kjempe heldig! Sitter her å koser meg selvFøler litt på en stor lykke når jeg er våken med lillemor, vi er inne mens det snør ute. Hun ser på Lundefjell og spiser Cheerios, og jeg drikker te under pleddet mens jeg tenker på frøet i magenså heldige vi er!!
Ja vi er heldigeKjempe heldig! Sitter her å koser meg selv![]()
Bare med en aktiv 1.åring. Men han lar mor drikke kaffen heldigvis
så rart å tenke på at hun kanskje blir storesøster rett før treårsdagen sin 
Blir veldig kjekt å se de få søsken! Veldig spent på reaksjonen her. Men han er bare 20mnd når jeg har termin, så ikke sikkert han merker så myeJa vi er heldigeså rart å tenke på at hun kanskje blir storesøster rett før treårsdagen sin
![]()

Nei han er jo enda ganske litenBlir veldig kjekt å se de få søsken! Veldig spent på reaksjonen her. Men han er bare 20mnd når jeg har termin, så ikke sikkert han merker så mye![]()
men blir uvant med baby i hus igjen, har liksom akkurat fått friheten tilbake. Pappa er like bra som mamma (nesten
Gratulerer med positiv digitalJubler for positiv digital test, men hadde trodd den ville vist 2-3.. 17 dpo men fikk ikke positiv test før 13 dpo så kan vel være noe som gikk litt treigt i starten? Sein EL ellerno?![]()

https://forum.babyverden.no/threads/clearblue-digital-med-ukesindikator.1861334/Jubler for positiv digital test, men hadde trodd den ville vist 2-3.. 17 dpo men fikk ikke positiv test før 13 dpo så kan vel være noe som gikk litt treigt i starten? Sein EL ellerno?![]()

Våknet i Trondheim nå. Neppe hjemme før 22-23 ikveld. Blir et parr stopp på turen. Men bilen har nydelig å kjøreGod tur!!! Når regner dere med å være fremme?
DPO står for Days Past Ovulation / dager etter eggløsningGratulerer med positiv digital
jeg kan ikke alle disse forkortelsene. hva betyr dpo?![]()
at det går an å være så nydelig liksom 
Nå fristet det plutselig veldig å ta en til digitalIdag jubler jeg for sterkere tester! For 1 uke siden hadde jeg 1-2, mens idag fikk jeg disse! 5+4![]()