Jubeltråd!

Jubler for at jeg både har spist og gjort pittelitt husarbeid i dag. Så får det være at det var loff, og bare støvsuging av gulvteppet + ta ut av oppvaskmaskin!

Jubler for at det er helg! Og for at jeg fikk 2-3 uker på digital i går:Heartred

Føler litt på en stor lykke når jeg er våken med lillemor, vi er inne mens det snør ute. Hun ser på Lundefjell og spiser Cheerios, og jeg drikker te under pleddet mens jeg tenker på frøet i magen :Heartred så heldige vi er!!

Framme på gardemoen og henter nygliset❤❤ mazda cx5. 2013 modell, ser flunkende ny ut:smiley-bounce022 burger og en brus så starter vi å kjøre hjemover. Liten ikea-stopp i trondheim.
God tur!!! Når regner dere med å være fremme?

Føler litt på en stor lykke når jeg er våken med lillemor, vi er inne mens det snør ute. Hun ser på Lundefjell og spiser Cheerios, og jeg drikker te under pleddet mens jeg tenker på frøet i magen :Heartred så heldige vi er!!
Kjempe heldig! Sitter her å koser meg selv :Heartred
Bare med en aktiv 1.åring. Men han lar mor drikke kaffen heldigvis

Ja vi er heldige :happy: så rart å tenke på at hun kanskje blir storesøster rett før treårsdagen sin :Heartred
Blir veldig kjekt å se de få søsken! Veldig spent på reaksjonen her. Men han er bare 20mnd når jeg har termin, så ikke sikkert han merker så mye :Heartred

Blir veldig kjekt å se de få søsken! Veldig spent på reaksjonen her. Men han er bare 20mnd når jeg har termin, så ikke sikkert han merker så mye :Heartred
Nei han er jo enda ganske liten :Heartred men blir uvant med baby i hus igjen, har liksom akkurat fått friheten tilbake. Pappa er like bra som mamma (nesten:p) og besteforeldre kan passe på natta. Nå blir det ny runde med liten i hus:Heartred

Jubler for positiv digital test, men hadde trodd den ville vist 2-3.. 17 dpo men fikk ikke positiv test før 13 dpo så kan vel være noe som gikk litt treigt i starten? Sein EL ellerno? :p

Vedlegg

• 37ED765E-114A-428B-89A8-8450DEC74C76.jpeg
    37ED765E-114A-428B-89A8-8450DEC74C76.jpeg
    13 KB · Visninger: 11
Jubler for positiv digital test, men hadde trodd den ville vist 2-3.. 17 dpo men fikk ikke positiv test før 13 dpo så kan vel være noe som gikk litt treigt i starten? Sein EL ellerno? :p
Gratulerer med positiv digital :D
jeg kan ikke alle disse forkortelsene. hva betyr dpo? :sorry:

Jubler for en super danseøkt med guttungen på snart 3. Det reddet en hittil kjedelig dag :rolleyes::Heartred at det går an å være så nydelig liksom :love7

Idag jubler jeg for sterkere tester! For 1 uke siden hadde jeg 1-2, mens idag fikk jeg disse! 5+4:happy093

Vedlegg

• 20191110_082941.jpg
    20191110_082941.jpg
    21 KB · Visninger: 22
Idag jubler jeg for sterkere tester! For 1 uke siden hadde jeg 1-2, mens idag fikk jeg disse! 5+4:happy093
Nå fristet det plutselig veldig å ta en til digital :hilarious:

Back
Topp