Jubeltråd

Lykke til, du må oppdatere oss :D
Takk! Ja det skal jeg :) kjenner jeg er skikkelig nervøs nå. Kom selvfølgelig over en tråd nå hvor det sto at det er en økt sjanse for sa dersom man har fått hormonsprøyte, det har jo jeg fått, så nå ble jeg bare bekymret :/
 
Takk! Ja det skal jeg :) kjenner jeg er skikkelig nervøs nå. Kom selvfølgelig over en tråd nå hvor det sto at det er en økt sjanse for sa dersom man har fått hormonsprøyte, det har jo jeg fått, så nå ble jeg bare bekymret :/
Legg bort alle bekymringer og gled deg i stedet :Heartred kommer til å gå sååå bra! :happy:
 
Hcg 4+5 2100
Hcg 5+3 7200
Hcg 6+4 38000

Henger med dere ennå!
 
Jubler for positiv graviditetstest som bare blir sterkere for hver gang, og høy og stabil tempkurve :)
 
Glad for testene viste veeeldig sterk strek, når forrige gang jeg mista var strekene veldig svake. Det gir meg mye håp <3
 
Så flink du er!! Er selv kommet til over 3 uker uten. Så et tips om fishermann her da jeg sluttet. Så nå er jeg blitt fisherman avhengig.
Bedre å være avhengig av fisherman da :p jeg snuste nikotinfri, men lørdag morgen så kastet jeg nesten opp av å åpne boksen, så da heiv jeg alt i søpla. Kjenner jeg blir uvel av å tenke på det :p
 
Bedre å være avhengig av fisherman da :p jeg snuste nikotinfri, men lørdag morgen så kastet jeg nesten opp av å åpne boksen, så da heiv jeg alt i søpla. Kjenner jeg blir uvel av å tenke på det :p
Hver gang jeg fikk lyst på snus, gikk jeg å lukta på samboer sin. Han har general extra sterk porsjon. Lukta forferdelig, så hjalp på å kverke lysten på snus.
 
Hver gang jeg fikk lyst på snus, gikk jeg å lukta på samboer sin. Han har general extra sterk porsjon. Lukta forferdelig, så hjalp på å kverke lysten på snus.
Ja den lukter jo ganske ille også :p
 
Back
Topp